Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:54:46 GMT

عکس ؛ شادی گل خاص ستاره پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۷۶۱

عکس ؛ شادی گل خاص ستاره پرسپولیسی

مهاجم محبوب نساجی در دومین بازی حساس تیمش در ورزشگاه وطنی گلزنی کرد هرچند این تیم بازهم رنگ پیروزی را ندید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باز شدن پای محمد عباس زاده بازیکن پیشین پرسپولیس به گلزنی برای نساجی خبر خوبی برای این تیم است و خوشحالی رضا مهاجری را در پایان بازی از اینکه خط حمله اش فرصت ها را بهتر تبدیل به گل می کند به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده تا قبل از بازی با استقلال در هفته یازدهم یک گل در بازی برابر شاهین بوشهر به ثمر رسانده بود. او اما در حالی که به دلیل مصدومیتی که از فصل گذشته نصیبش شده بود کمتر به صورت کامل در ترکیب تیمش به میدان می رفت در بازی های اخیر در ترکیب ثابت رضا مهاجری قرار گرفته و توانسته همان مهاجم گلزن نساجی باشد.

او در بازی با استقلال توپی را که روی یک شوت بازیکنان نساجی به شش قدم رسیده بود با تیزچنگی و روی تجربه اش تبدیل به گل کرد تا وطنی و هواداران پرشور نساجی صحنه ای را که مدتها در انتظارش بودند ببینند. شماره ۳۳ محبوب نساجی بعد از این گل در حالی که با دستش از بازیکنان هم‌تیمی می خواست که مانع خوشحالی اش نشوند، همان شادی بعد از گل جذابش را به نمایش گذاشت. عباس زاده بار دیگر در ورزشگاه وطنی و مقابل چشم هواداران پرشور نساجی پشتک و واروی خیلی معروفش را زد و بشدت مورد تشویق قرار گرفت. او مثل ژیمناستیک کارها و آکروبات بازها در زمین چمن مصنوعی پشتک را اجرا کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر