Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: ۱۸ مرکز ثابت، ۳ مرکز سیار و یک مورد کتابخانه پستی در استان فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند.

مهدی جمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ون استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: هم‌اکنون ۲۲ مرکز فرهنگی، هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و کتابخانه پستی برای بچه‌های ایلامی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۱۸ مرکز ثابت، ۳ مرکز سیار و یک مورد کتابخانه پستی در ایلام فعال است، که در راستای  اجرای برنامه در مناطق حاشیه و آسیب پذیر شهر ایلام از طریق پیک امید توزیع کتاب، نقاشی و ... انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰ هزار جلد کتاب، که چاپ شده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  است در مناطق محروم سطح استان توزیع شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون تمامی شهرستان‌های ایلام به‌جز ملکشاهی دارای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هستند، و امانت، معرفی و اهدای کتاب از فعالیت‌های پایه‌ی این مراکز فرهنگی، هنری است.

جمالی اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم ملکشاهی پیگیری‌های این اداره‌کل برای راه اندازی مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این شهرستان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از ردیف بودجه عمرانی استان ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و خرید وسایل این مرکز در شهرستان ملکشاهی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه با بیان اینکه نمایش و سرود دو فعالیت مهم در مراکز کانون به‌شمار می‌روند گفت: جشنواره هنرهای نمایشی و سرود چهارم و پنجم دی‌ماه در استان ایلام برگزار می‌شوند.

جمالی در پایان اضافه کرد: راه اندازی انجمن‌های مختلف نمایش،  سرود، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و تشکیل کارگروه‌های مختلف در این زمینه نشانه‌ای از حیات و تنفس دوباره ی این دو فعالیت مهم به شمار می‌روند.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان نوجوانان ایلام کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟