Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@03:05:24 GMT

عکس ؛ سیدحسین پیروز دوئل با رحمتی !

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۸۰۱

عکس ؛ سیدحسین پیروز دوئل با رحمتی !

جنگ مردان مشهور دستکش به دست به سود مرد شماره یک استقلال به پایان رسید تا برنده و بازنده این جنگ شرایط متفاوتی را تجربه کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از حساسیت های حاکم بر جنگ استقلال و شهرخودرو همین بس که در کنار امتیازات سرنوشت ساز حاکم برآن رویارویی دو مرد مشهور حاضر در دروازه ها از روزها قبل تمامی نگاه ها را به محوطه جریمه این دو تیم جلب کرده بود تا برنده و بازنده این جنگ بزرگ را بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین حسینی و سیدمهدی رحمتی که سال ها در کنار هم رقابتی پرحاشیه و پرفرازنشیب در اردوی استقلال داشتند امروز برای اولین بار در این سال ها روبروی هم قرار گرفتند آن هم در شرایطی کاملا متفاوت. حسینی شماره یک استقلال بود و رحمتی مرد بدون جایگزین برای مشهدی ها تا نمایش این دو رقیب نقشی کلیدی در تعیین تیم خوشبخت امروز داشته باشد.

هر دو گلر حاضر در آزادی سابقه درخشانی در کلین شیت و ثبت رکوردهای رویایی از خود برجا گذاشته بودند اما این بار ثبت کلین شیت برای هر یک از آنها معنا و مفهوم زیادی داشت که در نهایت سیدحسین حسینی همچون استقلال که برنده بازی و صعود به صدر جدول شد جنگ دستکش ها نیز به سود گلر آبی ها به پایان رسید تا تعداد کلین شیت های این فصل سیدحسین به عدد چهار برسد و رحمتی در هجدهمین تقابل تاریخ خود با استقلال، بار دیگر با کام تلخ شکست زمین را ترک کند.

البته دور از انصاف است نخواهیم به بازی خوب رحمتی در این بازی اشاره کنیم به خصوص در نیمه دوم که در چند صحنه سیوهای دیدنی او مانع از برد پرگل استقلال شد اما با وجود این نمایش رحمتی در سیو ضربه مهار نشدنی شیخ دیاباته آن هم بعد از جدالی دیدنی ناکام ماند تا یحیی و شاگردانش با دست خالی برای دومین بازی متوالی میدان را ترک و از کورس صدرنشینی بازبمانند.

سیدحسین حسینی هم در جدالی که دشواری زیادی غیر از چند صحنه در نیمه اول برای کلین شیت نداشت با کمک تیر دروازه توانست قفل دروازه اش را در یک دوئل حیثیتی بسته نگه دارد تا روند روبه رشد او نیز همچون استقلال ادامه پیدا کند. شاید از این کلین شیت مهم تر برای حسینی برنده شدن مقابل رقیبی دیرینه همچون رحمتی بود که می تواند بیشتر از قبل او را در استقلال به محبوبیت برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران سید حسین حسینی سید مهدی رحمتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت علیرضا بیرانوند سبب شد که پرسپولیس در این فصل به گلر آکادمی خود اعتماد کند و امیررضا رفیعی در حساس‌ترین مقطع فصل بازی برای تیم بزرگسالان پرسپولیس را تجربه کند.

رفیعی پیش از این در بازی ذوب آهن که بیرانوند محروم بود و بازی‌های گل‌گهر و ملوان که بیرانوند دستش گچ گرفته بود به میدان رفت و سه بار کلین شیت کرد.

این گلر جوان حالا برای چهارمین بار پیراهن پرسپولیس را در لیگ می‌پوشد و شاید آخرین بازی او باتوجه به بازگشت بیرانوند باشد. البته همه چیز به تایید پزشکان و وضعیت بیرانوند بستگی دارد که قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

با این حال رفیعی ۲۲ ساله برای ثبت کلین شیت چهارم خود در این فصل در بازی سخت مقابل صنعت نفت آبادان انگیزه زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!