Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس روزپیکر پنجشنبه شب بعد از باخت تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ۲ تیم با هدف برد، تمام توانشان را برای این بازی گذاشتند.

وی بابیان اینکه تیمش در نیمه اول بازی خوبی ارائه نداد گفت: با توجه به اینکه ۲ تیم در انتهای جدول حضور دارند این دیدار به نوعی ۶ امتیازی بود که متاسفانه نتوانستیم امتیازی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آذرخش بندرعباس اضافه کرد: فرصت‌های زیادی را در این دیدار از دست دادیم  که انشالله بازی های بعدی جبران می‌کنیم تا در ادامه را موفق باشیم. با تمام مشکلاتی که داریم تلاش خود را میکنیم تا بتوانیم در این فصل در لیگ برتر فوتسال کشور موفق ظاهر شویم.

وی گفت: ۲ تیم به لحاظ فنی شرایط برابری داشتند و بازی پایاپایی شاهد بودیم، آنها از موقعیت های خود بهتر استفاده کرده و برنده میدان شدند. با این وجود ما ناامید نبوده و دست از تلاش بر نمی داریم.

روزپیکر افزود: ما تیم بسیار خوبی داریم و اگر قدری از ما حمایت شود نتایج بهتری کسب می کنیم. تا اینجای رقابت ها، هواداران از ما به خوبی حمایت کردند و بی شک با بازیکنانی که داریم جایگاهمان را در لیگ حفظ می کنیم. 

وی گفت: لیگ امسال به لحاظ کیفی از شرایط خوبی برخوردار بوده و بازی کردن مقابل هر تیمی سخت است. امیدوارم در بازی هفته آینده شکست امروز را جبران کنیم.

دیدار تیم های اهورا بهبهان و آذرخش با برتری ۲ بر یک اهورا به پایان رسید.

تیم آذرخش در حال حاضر با کسب ۱۴ امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود