Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه علت عدم توقف قطار در برخی ایستگاه‌های مترو را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 00:36 - 15 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۷۳۲

فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به علت عدم توقف قطار در برخی ایستگاه‌های مترو، گفت: وقتی قطاری دچار اختلال شود ناچار در همه ایستگاه‌ها نمی‌تواند توقف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قطار‌ها برای حرکت خود جدول زمانی مشخصی دارند، افزود: گاهی با توجه به برخی اختلال‌ها قطار‌ها ناچار به عدم توقف در همه ایستگاه‌ها می‌شوند تا در برگشت بتوانند بدون وقفه خدمت رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: فاصله زمانی حضور قطار در ایستگاه‌ها کاهش می‌یابد

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه اگر پس از اختلال ایجاد شده قطار‌ها در همه ایستگاه‌ها بایستند در برگشت قطار نخواهیم داشت و جدول زمانی تغییر می‌کند، تصریح کرد: جدول زمانی باید تنظیم شود تا مشکلی پیش نیاید از این رو با بهبود حرکت‌ها وضعیت عدم توقف‌ها کاهش می‌یابد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو قطار متروی تهران شهرداری تهران ایستگاه مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص ورود واگن‌های ملی مترو گفت: این مژده را باید بدهم که تعدادی از واگن‌های ملی در حال گذراندن مراحل آزمایشی هستند که در همین راستا هفته آینده یک بازدید از این واگن‌ها خواهیم داشت. تصور می‌کنم این واگن‌ها می‌توانند وارد چرخه خدمت‌رسانی شوند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره ورود اتوبوس‌های جدید در آبان‌ماه سال جاری افزود: در مورد اتوبوس‌های برقی داخلی فکر نمی‌کنم تا پایان امسال هم بتوانند این اتوبوس‌ها را بسازند تا در اختیار قرار بگیرد. اتوبوس‌هایی که در حال حاضر تحویل داده می‌شود معمولی و دیزلی هستند که همین‌ها نیز براساس آنچه وعده داده شده بود تحویل داده نمی‌شود؛ روز سه‌شنبه معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران در گزارشی، آمار و ارقام یا درخصوص تعداد اتوبوس‌های تحویل گرفته شده در سالی که گذشته ارائه خواهند کرد.

آخرین وضعیت اتوبوس‌های تهران

چمران تاکید کرد: تصور نمی‌کنم از ۶۰۰ و خورده‌ای دستگاه اتوبوس چیز بیشتری تحویل داده شده باشد. این تعداد از کارخانه‌های مختلف بوده که آنها هم مشکل دارند. باید شاسی این اتوبوس‌ها خریداری شود و گریبکس‌ها وارد کشور شود که تعدادی در گمرک گیر کرده. ما همه این موارد را رصد می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مشکلات را حل کنیم. اگر این مشکلات حل شود تعداد زیادی وارد کشور خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران درخصوص ورود تاکسی‌های برقی به کشور نیز گفت: تاکسی‌ها توسط بخش خصوصی وارد می‌شوند در حقیقت خودشان خودروها را می‌خرند و وارد می‌کنند؛ بنابراین خیلی در این مورد اطلاعی ندارم و اصراری هم به ورود تاکسی‌ها نداریم چراکه شهرداری نمی‌تواند تاکسی‌دار شود و باید این خودروها به تاکسی‌ران‌ها واگذار شود. در این زمینه طرح‌هایی پیش‌بینی شده که براساس آن عمل خواهد شد. بی‌تردید اگر تاکسی‌های برقی خوب وارد شود، کار ارزنده و خوبی است.

نحوه شارژ تاکسی برقی

او ادامه داد: درخصوص تاثیر ورود خودروهای برقی بر میزان آلودگی هوا نیز باید محیط زیست این موضوع را مورد سنجش قرار دهد و نظر خود را اعلام کند. وقتی اعلام می‌شود آلودگی هوا ناشی از تردد وسایل نقلیه است با ورود خودروهای برقی که آلودگی ندارند همانند شهرهای دیگر دنیا می‌توانند تاثیر مثبتی بر آلودگی هوا داشته باشند.

چمران در پاسخ به سوالی درخصوص تامین زیرساخت‌های لازم برای خودروهای برقی گفت: اتوبوس‌ها هنوز وارد نشده و برای تاکسی‌ها خودشان می‌توانند در خانه و با برق معمولی این خودروها را شارژ کنند و نیاز نیست که حتما از شارژرهای عمومی استفاده کنند. لذا بخش خصوصی برای خودروهای برقی آماده است. در مورد اتوبوس‌ها نیز باید شب در جایگاه‌ها شارژ شود که نیاز است تا تعدادی کافی از شارژرها تأمین شود.

او درخصوص روند اجرای مسکن‌سازی در تهران نیز گفت: ما در مورد مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام توسط وزارت مسکن و شهرسازی دنبال می‌شود. در این میان مدیریت شهری به صورت مشارکتی و با در اختیار گذاشتن زمین به عنوان همکار و هماهنگ‌کننده عمل می‌کند.

کد خبر 845948 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تهران مترو تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز