Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:55:58 GMT

پنجمین بازی بدون برد کهکشانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۰۰۸

پنجمین بازی بدون برد کهکشانی‌ها

تیم تراکتور در پنجمین بازی متوالی به پیروزی دست نیافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وقتی سوت پایان بازی تیم‌های تراکتور با نساجی قائم شهر با برتری 4 بر صفر شاگردان دنیزلی به صدا درآمد، کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم تراکتور در 5 بازی آینده خود به پیروزی دست نیابد.

تراکتور بعد برد برابر نساجی در قائم شهر، 3 بازی متوالی در لیگ برتر را برابر تیم‌های نفت آبادان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان مغلوب شده و در جام حذفی هم در 120 دقیقه برابر نود ارومیه به تساوی یک بر یک رسیده و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دنیزلی روز جمعه هم برابر تیم قعرنشین جدول شاهین بوشهر به تساوی بدون گل دست یافتند تا 2 امتیاز حساس خانگی برای تراکتور از دست رود.

البته سرخپوشان تبریزی 2 بازی عقب افتاده دارند و اگر برابر تیم‌های  شهرخودرو مشهد و پیکان تهران به پیروزی برسند، 24 امتیازی شده و در رده دوم جدول قرار می‌گیرند.

تیم تراکتور در هفته چهاردهم در دربی فوتبال تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود.

انتهای پیام/20/60017

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تبریز تراکتور شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!