Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:03:52 GMT

«دونالد ترامپ» دست به دامان دیوان عالی آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۰۲۲

«دونالد ترامپ» دست به دامان دیوان عالی آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از آنکه دادگاه استیناف بخش کلمبیا روز سیزدهم نوامبر سال جاری اعلام کرد که در رأی صادره خود- مورخ ماه اکتبر- تجدیدنظر نخواهد کرد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دست به دامان دیوان عالی این کشور شد.

گفتنی است که در رأی صادره، دادگاه استیناف از اختیار و صلاحیت کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا برای دریافت سوابق مالی ترامپ از شرکت «مازارس ال ال پی»- شرکت حسابرسی ترامپ- حمایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دیوان عالی آمریکا روز ۲۵اُم نوامبر اجرای حکم ماه اکتبر دادگاه استیناف را به تعویق انداخت و به ترامپ تا روز پنج شنبه مهلت داد که دادخواست استیناف خود را ارائه دهد.

شایان ذکر است که پرونده مزبور نمایانگر جنگ قدرت میان مقام ریاست جمهوری و کنگره در دیوان عالی آمریکا است.

به ادعای وکلای مدافع ترامپ، «این نخستین بار است که کنگره آمریکا خواستار دریافت سوابق شخصی رئیس جمهور وقت آمریکا می شود».

کد خبر 4789903

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا دیوان عالی آمریکا دادگاه استیناف ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه ایران دونالد ترامپ ناتو فلسطین روسیه ترکیه فرانسه لبنان افغانستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ