Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در شهرستان قرچک طی جلسه ای تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، در جلسه ای که با حضور به بهمن خطیبی فرماندار و دادستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک برگزار شد رئیس و اعضای هیأت نظارت، اعضای هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که در این جلسه این افراد برای برگزاری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک، از بین معتمدین انتخاب و معرفی شدند.

 

بر این اساس این گزارش ثریا حسنلو، محمد سلگی، محمدرضا شهریاری، آمنه بیات، مجید غفاری زاده، علیرضا گنجه، مهدی گودرزی و حجت الاسلام اکبر صفدری به عنوان ۸ نفر عضو اصلی  انتخاب شدند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات انتخابات مجلس کانون های مساجد شهرستان قرچک هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مرحله اول سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، تاکید کرد: پنجشنبه هفته جاری دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دور اول سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خوشبختانه اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان رخ داد و در حوزه اقتصادی و عمرانی شاهد اختصاص اعتبارات خوبی بودیم، افزود: سفر اول هیأت دولت به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این مصوبات و اعتبارات توانسته تحولات خوبی را در سراسر استان ایجاد کند، ابراز کرد: در حوزه عمرانی ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر اول اعضای هیأت دولت سیزدهم و رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص و هزینه شده است.

هاشمی از اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات اقتصادی سفر دور اول هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خبر داد و گفت: در مرحله دوم که این هفته برگزار می‌شود، دو برنامه محوری شامل دیدار مردمی در مرکز استان و افتتاح پروژه‌ها ترتیب داده شده است.

وی با بیان اینکه دیدار مردمی رئیس جمهور در مسجد امام (ره) سمنان و در صبح پنجشنبه برگزار می‌شود، تاکید کرد: دیدار با مردم شهرستان شاهرود و میامی نیز در شهر شاهرود رقم خواهد خورد که زمان آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6079305

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • «پنجشنبه‌» به عنوان دومین روز تعطیل آخر هفته تعیین شد
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد