Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:41:52 GMT

حدیثی از پیامبر(ص) درباره خوش‌خویی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۳۰۴

حدیثی از پیامبر(ص) درباره خوش‌خویی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما که خود را شیعه و پیرو مکتب علوی می‌دانیم، باید در عمل نیز به بهترین وجه این را به اثبات برسانیم و یکی از مهمترین راه‌های حرکت در مسیرِ صحیح عمل به توصیه‌ها و فرامین معصومین (علیهم السلام) است.

بنابراین مطالعه، تفکر، نشر و عمل به احادیث معصومین (علیهم السلام) در این راستا امری ارزشمند و بسیار حائز اهمیت و فضیلت است؛ ان‌شاءاللّه همه‌ ما با گفتار و رفتار نیک و پسندیده‌ خود، مایه‌ افتخار و مباهات اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت محمد مصطفی (صلی اللّه علیه و آله و سلم) می‌فرمایند:

«خوش‌خویی، دوستی را استوار می‌کند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حدیث مذهبی احادیث پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان: ۱۱ دستگاه دیالیز به مرکز جامع دیالیز مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد.

مهدی دوستی امروز (۲۸ اسفندماه)، با اشاره به تامین ۱۱ دستگاه دیالیز به مرکز جامع دیالیز مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم بندرعباس، اظهار کرد: این تجهیزات با هزینه ۹ میلیارد تومانی صنایع هرمزگان و پیگیری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خریداری شده است.

وی با بیان این نکته که در دو ماه گذشته ۵ دستگاه دیالیز جدید به این مرکز اضافه شده بود، عنوان کرد: با توجه به تعهد صنایع هرمزگان، ابتدای سال آینده نیز ۱۴ دستگاه دیالیز دیگر به مرکز جامع دیالیز مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم بندرعباس اضافه خواهد شد.

هزینه دیالیز برای بیماران تحت پوشش رایگان است

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این بازدید گفت: اکنون در مرکز جامع دیالیز مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم بندرعباس به ۱۸۹ بیمار با ۵۱ دستگاه دیالیز، ۳۳ تخت بیمارستانی و ۱۷ پرستار خدمت رسانی می‌شود.

وی با اشاره به هزینه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای هر نوبت دیالیز افزود: با توجه به پوشش بیمه‌ای، هزینه دیالیز برای بیماران رایگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: اکنون در هرمزگان به ۷۵۰ بیمار دیالیزی در ۱۶ مرکز دیالیز خدمت رسانی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعای بدون عمل سرانجامی ندارد
  • ضیافت افطاری مداحان استان قم برگزار شد
  • وجود پیامبر و رهبر، نقش بسزایی در جلب امدادهای غیبی خداوند دارد
  • کمک ۴۰ میلیارد ریالی خیران خویی برای آزادی زندانیان
  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • گل‌آرایی نوروزی حرم رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل انجام شد
  • قلّک‌هایی که به عشق آزادی زندانیان شکسته شدند
  • عامل سعادت انسان تفکر در زندگی معنوی است
  • روسازی و آسفالت آزادراه پیامبر اعظم(ص) در سال جدید
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان