Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@18:03:12 GMT

چند ساعت قبل از خواب به حمام برویم؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۳۱۹

چند ساعت قبل از خواب به حمام برویم؟

رویداد۲۴ احساس خواب آلودگی و خستگی در ابتدای صبح برای تمام افراد ممکن است اتفاق بیفتد. زمانی که افراد به این حالت دچار شدند بهتراست دوش آب گرم بگیرند، زیرا در آرامش و خواب راحت فرد بسیار موثر خواهد بود. البته نباید این کار قبل از خواب انجام شود و بلافاصله به رختخواب بروید.

دمای بدن پیش ازخواب اُفت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این افت دما درواقع به بدن می‌فهماند که وقت خواب است. اما حمام یا دوش آب گرم در ارسال این پیام اختلال ایجاد خواهد کرد. پس بهتر است که زمان حمام یا دوش آب گرم را به حداقل ۱ تا ۲ ساعت پیش از وقت خواب منتقل کنید. افراد باید مصرف خوراکی‌های شیرین یا نشاسته دار پیش از خواب را شدیدا رعایت کنند. البته صبحانه خوردن هم به ساعت بیولوژیکی بدن کمک خواهد کرد که فاصله‌ی زمانی تا استراحت بعدی تان را محاسبه کند.   بیشتر بخوانید:
راز ژاپنی‌ها برای سالم و لاغر ماندن
مشاهده‌ی نور باعث می‌شود که ترشح هورمون خواب آور ملاتونین در بدن سرکوب شود. توقف ترشح ملاتونین با اختلالات خواب همراه خواهد بود. منظور از نور فقط نور‌های طبیعی نیست و حتی پس بهترین کار این است که همه‌ی وسایل الکترونیکی داخل اتاق تان را کاملا خاموش کنید. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خواب کافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، طبق شایعات جدید به نظر می رسد اپل تصمیم دارد تغییرات زیادی در لاین ساعت هوشمند خود در سال جاری میلادی انجام دهد. به طوریکه پیش بینی می شود اپل واچ آتی با طراحی جدید، ویژگی های نوین ردیابی سلامت و یک سیستم اتصال بند اصلاح شده، ارائه شود.

مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ معتقد است این شرکت طرح سنتی نامگذاری محصولاتش را کنار می گذارد و ساعت هوشمند جدید را «اپل واچ ایکس» نامگذاری می کند که نشان دهنده دهمین سالگرد عرضه نخستین نمونه این دستگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

از سوی دیگر سام کهل یکی از کاربران یوتیوب که برای نقد محصولات اپل مشهور است، با یک طراح گرافیکی همکاری می کند. این ۲ با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، رندرهایی از اپل واچ ایکس را ساخته اند.

طبق رندرها گجت جدید اپل طراحی نازک تری خواهد داشت به طوریکه ضخامت آن ۱۰تا۱۵ درصد کمتر از مدل های فعلی خواهد بود. احتمالا یک دکمه Action مشابه اپل واچ اولترا نیز به نسخه جدید اضافه می شود.

بزرگترین تغییر طراحی مربوط به سیستم جدید بند مغناطیسی است. این به معنای خداحافظی با بندهای قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر زیبا دارد. بندهای فعلی اپل واچ فضای زیادی از داخل ساعت را شامل می شوند. بندهای مغناطیسی چنین حجمی را از بین می برند و فضا را برای طراحی نازک تر و حتی افزودن ویژگی های دیگر داخل گجت باز می کنند.

قبلا شایعه شده بود اپل واچ جدید با نمایشگر میکروال ای دی عرضه می شود، اما به نظر می رسد فناوری او ال ای دی به دلیل ملاحظات برای کاهش هزینه ها در این گجت به کار گرفته شود. با این وجود تخمین زده می شود پنل او ال ای دی دستگاه درخشان تر باشد و در مصرف انرژی صرفه جویانه تر عمل کند. این امر به معنای افزایش طول عمل باتری دستگاه است.

ویژگی های سلامتی یکی از وجوه اصلی اپل واچ به حساب می آیند. اپل واچ ایکس احتمالا نخستین نمونه ای باشد که گزینه رصد فشار خون را ارائه می کند. هرچند مشخص نیست قابلیت رصد اکسیژن خون به دلیل اختلافات و پرونده های دادگاهی مربوط به حق امتیاز اختراع این ویژگی، در دستگاه به کار رود. البته احتمالا گجت مجهز به قابلیتی برای رصد آپنه خواب نیز خواهد بود.

کد خبر 6084183 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • چرا سخت و خسته از خواب بیدار می شوید ؟
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • ۷ عادت افراد خوش‌اندام که هرگز باشگاه نرفته‌اند