Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شیخ دیاباته در دقیقه 61 دیدار مقابل شهر خودرو موفق به باز کردن دروازه شهر خودرو شد تا استقلال با این پیروزی 25 امتیازی شده و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد.

پس از گلزنی دیاباته شادی گل آندره‌آ استراماچونی جالب توجه بود. این مربی در بازی‌های قبلی در محوطه فنی خود می‌ایستاد و بهزاد غلامپور موقع گلزنی برای شادی کردن روی دوش استراماچونی می‌پرید که این مسئله شوخی‌های سرمربی ایتالیایی را هم به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار استراماچونی برای فرار از شادی‌های عجیب غلامپور ترجیح داد برای شادی گل وارد زمین چمن شود تا میزان خوشحالی‌اش را از گل حساس به شهر خودرو نشان دهد.

در زیر تصاویر شادی استراماچونی پس از گلزنی شیخ دیاباته را می‌بینید:

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟

به گزارش همشهری آنلاین، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت در هفته بیست و چهارم، در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. او باید با حضور در این کمیته توضیحات خودش را ارائه دهد و باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه جریمه‌ای را برای او در نظر خواهد گرفت.

اسماعیلی‌فر در این سال‌ها به عنوان یک بازیکن بی حاشیه در فوتبال ایران شناخته شده و انجام آن شادی خود در نوع خودش عجیب بود. برخی تصور می‌کنند مدافع سرخ‌ها آن حرکت را به سمت تماشاگران انجام داد ولی ماجرا چیز دیگری است. قبل از شروع این بازی و لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس گرم می‌کردند، فردی که حتی ای دی کارت هم به گردن داشت به شکل عجیبی به اسماعیلی‌فر توهین و فحاشی می‌کند و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن بعد از گل زدن به صنعت نفت آن حرکت را خطاب به آن فرد که در پشت دروازه میزبان حضور داشت انجام دهد.

حالا هواداران سپاهان و استقلال با استناد به محرومیت امید نورافکن، معتقدند که اسماعیلی‌فر باید محروم شود. باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

کد خبر 845684 برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
  • رشد پانصد درصدی آمار معتادان در کردستان!
  • ببینید | فشار و استرس جواد نکونام در آخرین ثانیه‌ها و شادی او پس از سوت پایان
  • منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند
  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • سفینه های فضایی بر روی زمین! + عکس
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود