Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق پرسپولیس که دیروز مقابل تیم سابقش بازی کرد گفت: در باخت ذوب‌آهن اصلا داور مقصر نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ درحالی که  علیرضا منصوریان بعد از باخت مقابل پرسپولیس اشتباهات داوری را  در این دیدار تاثیرگذار دانست، اما محمدرضا خلعتبری، هافبک سابق پرسپولیس که در نیمه دوم برای  ذوب‌آهن اصفهان به میدان آمد پس از پایان بازی گفت: به پرسپولیسی ها تبریک می‌گویم، زیرا نتیجه قابل قبولی گرفتند، این تیم هم بهتر از ما بازی کرد و پیروزی حق آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری بازی با پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی پرسپولیس که صددرصد درست بود و داوری هیچ مشکلی نداشت، تیم داوری خیلی خوب قضاوت کرد. در باخت ما اصلا داور مقصر نبود، باید تلاش کنیم بتوانیم  در آینده این نتایج جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی پرسپولیس ذوب آهن علیرضا منصوریان فوتبال خبرگزاری برنا محمدرضا خلعتبری پرسپولیس و ذوب آهن گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ما خیلی دیر به آن خودباوری رسید و اگر می‌توانستیم از ابتدا بازی خودمان را ارائه بدهیم، شاید حتی با تعداد گل زیاد می‌توانستیم بازی را برنده شویم. ولی استقلال تیم بزرگی است و مقابل آنها اگر غفلت کنید دروازه شما باز می شود. دیدید که روی سه مورد بی‌تجربگی، سه گل خوردیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

او در خصوص جو ورزشگاه و اثر آن روی بازیکنان شمس آذر نیز پاسخ داد: این مسئله درست است. تمام بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این استادیوم بازی کرده‌اند که همین باعث شد تا جو استادیوم روی کیفیت ما تاثیر بگذارد. به نظر من این اتفاق طبیعی است. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فصل را با رتبه خوبی در جدول به پایان برسانیم.

ستاره شمس آذر در مورد اینکه در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت، اظهار داشت: من از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم ولی از استقلال داشتم.

وی در مورد اینکه آیا در شمس آذر می ماند یا خیر، گفت: به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و برای سال آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

گودرزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش طرفدار استقلال است یا نه، گفت: بله همینطور است.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره به استقلال؟ | ستاره سابق آبی ها تکلیف جدایی اش را مشخص کرد
  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس