Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:07:28 GMT

مجیدی رنگ خدا را به تلویزیون می آورد!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۴۰۱

مجیدی رنگ خدا را به تلویزیون می آورد!

فیلم سینمایی «رنگ خدا» با نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «رنگ خدا» که چهارمین ساخته بلند مجیدی است داستان محمد رمضانی کودک نابینای هاشم است که در مدرسه نابینایان تحصیل می کند و برای گذراندن تعطیلات به خانه مادر بزرگ خود باز می گردد ، اما در پایان .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

این فیلم درهفدهمین جشنواره فیلم فجر در ده عنوان نامزد سیمرغ بلورین شد و توانست عناوین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ، بهترین صدا گذاری ، بهترین صدا برداری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کند. همچنین «رنگ خدا» در جشنواره های مختلف خارجی نیز شرکت داشت که با تحسین هیات منتقدین این رویدادهای فرهنگی مواجه شد.

جعفر رضایی اصل مدیریت دوبلاژ «رنگ خدا» به زبان آذری را برعهده دارد و حسین محجوب ، محسن رمضانی ، سلامه فیضی و فرحناز سفری در آن نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «رنگ خدا» جمعه 15 آذر ساعت 21:30 به وقت تهران با تهیه کنندگی مجید مجیدی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر مجید مجیدی شبکه سحر رنگ خدا مدرسه نابینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس مجیدی نژاد با بیان اینکه حمل و نقل یکی از بزرگترین تراکنش‌های مالی را در کشور دارد، گفت: اگر خودرو‌های سنگین معاینه فنی نداشته باشند، نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و درواقع برای این خودرو‌ها بارنامه حمل کالا صادر نمی‌شود و حتی نمی‌توانند مسافر هم جابجا کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سایت نامکو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صدور کارت هوشمند مشکلی ندارند، افزود: صدور کارت هوشمند با صدور برگ معاینه فنی ارتباط مستقیمی دارد و قطع بودن سامانه سیمفا باعث شده است برگ معاینه فنی صادر نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: در بند سه آیین نامه مطرح شده است که مسئولیت سامانه سیمفا با وزارت کشور است و وزارت کشور و اتحادیه حمل و نقل همگانی که به اصطلاح پیمانکار این سیستم هستند، تاکنون پاسخگوی قطعی این سیستم نبودند.

مجیدی نژاد افزود: مراکز معاینه فنی سبک هم با مشکل کندی سیستم، قطعی سیستم و معضلات دیگر مواجه هستند، اما تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

­

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ترکی
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم