Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخی معتقد هستند کالدرون دست به ترکیب هجومی خود با وجود تمام نقاط ضعف تیم نزده و در هر بازی دست به تغییر خط دفاعی خود می‌زند. تاریخ انتشار: 06:40 - 15 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۹۲۵

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود انتقادات زیادی که علیه او صورت می‌گیرد همچنان اعتقاد دارد که تیمش شرایط بسیار خوبی دارد و البته برخلاف نظر منتقدانش نسبت به تغییرات پی در پی او در ترکیب تیم بر این باور است که این تغییران مانند تمام تیم‌های بزرگ دنبال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون همچنین چندی پیش خود را با سرمربیان مطرح فوتبال اروپا و همچنین تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و رئال مادرید مقایسه کرده است.

سرمربی پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشته است: «چرا در کشوری در این سطح بالای فوتبال به آمار‌ها توجه نمی‌شود؟ آیا می‌دانستید: بایرن مونیخ در زمان مربیگری پپ گوآردیولا در ۱۰۰ بازی هرگز از یک ترکیب ثابت استفاده نکرد و سه قهرمانی به دست آورد؟ در این فصل و در ۱۵ بازی ابتدایی لیگ اسپانیا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا فقط یک مرتبه با ترکیب تکراری بازی کرده‌اند؟ در فصل جاری لیگ جزیره، تیم منچسترسیتی در ۱۴ بازی از سه سیستم مختلف استفاده کرده است؟»

با این وجود در شرایطی که کالدرون اعتقاد دارد تیمش روی متد روز فوتبال دنیا بازی می‌کند شایعه شده که برخی نظری خلاف سرمربی دارند. برخی معتقد هستند در بازی‌های گذشته کالدرون دست به ترکیب هجومی خود با وجود تمام نقاط ضعف تیم نزده و در هر بازی دست به تغییر خط دفاعی خود می‌زند که این موضوع باعث شده عملکرد خط دفاعی به پایان‌ترین سطح خود برسد.

با تمام این تفاسیر باید دید در این شرایط باید سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تا چه زمانی در این تیم دوام می‌آورد و سکان هدایت پرسپولیس را به عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مهاجم سابق تیم ملی برزیل، گزینه مدنظر باشگاه پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: می‌دانید که بازی کردن در اینجا چقدر سخت و دشوار است. نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

او درباره اینکه بعد از مدت‌ها پرسپولیس به صدر جدول رسید، گفت: می‌دانیم که ما یک بازی بیشتر از استقلال رقیبمان  کردیم و کاری که باید می‌کردیم بردن این بازی بود که این کار را انجام دادیم.  

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت امید عالیشاه بیان کرد: می‌دانیم که امید بازیکن مهمی برای ما هست به خصوص در این مقطع از فصل که هستیم و امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد و باید منتظر نتایج ام آر آی باشیم.  

اوسمار درباره اینکه قرار است در بازی‌های حساس از VAR استفاده شود و پرسپولیس این درخواست را داشته است، گفت: در واقع این سیستم داوری خوب است و کمک می‌کند. البته من از تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه باخبر نیستم و هر تصمیمی بگیرند تبعیت می‌کنم.  

او درباره روند تیم فوتبال پرسپولیس و بازی اش در جام حذفی  گفت:  همه بازی‌ها مهم هستند و ما با علم بر اهمیت بالای بازی‌ها پا به زمین مسابقات  می‌گذاریم و می‌دانیم جام حذفی هم مهم هست، چون یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای است و در صورت برد  می‌توانیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها برویم، به خاطر همین با تمام قوا روانه این مسابقات می‌شویم و از بازیکنانی که بتوانند بازی کنند استفاده خواهیم کرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس