Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ برای ۱۴۱ کدرشته امتحانی از فردا، شنبه ۱۶ آذرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ برای ۶ گروه آموزشی و ۱۴۱ کد رشته امتحانی از فردا، شنبه ۱۶ آذرماه آغاز خواهد شد و متقاضیان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون که همزمان با شروع ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۹ تا روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ۹۸ ادامه دارد و داوطلبان تحصیل در کلیه رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور همزمان با آغاز ثبت‌نام کنکور ارشد ۹۹، ثبت‌نام بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز آغاز خواهد شد و هر دو آزمون در روز‌های پنجشنبه، ۲۸ و جمعه، ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد 99 سازمان سنجش المپیاد علمی دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در اطلاعیه این سازمان آمده ؛ با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که به علت تعطیلات عید نوروز تا شانزدهم فروردین موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین) نیز بتوانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت‌نام کنند.
برای داوطلبانی که پیش از این در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳