Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:43:54 GMT

فرماندار ابهر: میوه شب یلدا تامین است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۵۸۸

فرماندار ابهر: میوه شب یلدا تامین است

وجیه الله نوروزی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار ابهر افزود: نظارت بر بازار فقط برای کشف گران فروشی یا کم فروشی نیست و  بازرسان با هر تخلفی که موجب اختلال در بازار شود برخورد خواهند کرد که این نظارت ها بصورت شبانه روزی در حال انجام است.
وی تصریح کرد: برای توزیع کالاهای اساسی، نقاط شهری و روستایی باید تفکیک شوند و در توزیع این اقلام قشر آسیب پذیر باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ابهر تاکید کرد: پس از سهمیه بندی بنزین تقاضا برای استفاده از سوخت جایگزین مانند گاز بیشتر شده و تعدادی از خودروها بصورت غیر استاندارد اقدام به دوگانه سوز کردن خودروی خود با گاز مایع کرده اند.
 این مسؤول ادامه داد: تعدادی از عاملان متخلف و سودجو توزیع سلیندرهای گاز مایع پس از سهمیه بندی بنزین بدلیل افزایش تقاضا اقدام به احتکار و فروش سیلندرهای گاز در بازار سیاه کرده اند که به شدت با این متخلفان برخورد خواهد شد.
نوروزی خاطرنشان کرد: برای کنترل بازار به ویژه در روزهای نزدیک عید برنامه‌ریزی جهت برپایی نمایشگاه و عرضه کالاهای اساسی در حال انجام است.
فرماندار ابهر از مردم خواست: در امر نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها از طریق شماره ۱۲۴ و ۱۳۵ با گزارش به موقع تخلفات گران فروشی، کم فروشی و احتکار دستگاه‌های نظارتی را یاری کنند.

برچسب‌ها ابهر تنظیم بازار میوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر تنظیم بازار میوه ابهر تنظیم بازار میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

غلامیان گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول