Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: ایران هیچ فایده‌ای در ادامه جنگ و محاصره یمن نمی‌بیند و از راهکارهای مسالمت‌آمیز استقبال و همه طرف‌ها را به پیمودن این مسیر تشویق می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدجواد ظریف در توییتی به زبان عربی درباره لزوم بازگشت آرامش به یمن و حمایت از هرگونه ابتکارات مسالمت‌آمیز اظهار داشت: ایران هیچ فایده‌ای در ادامه جنگ و محاصره یمن نمی‌بیند و از راهکارهای مسالمت‌آمیز استقبال و همه طرف‌ها را به پیمودن این مسیر تشویق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وزیر امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان ابتکاراتی است که برای بازگشت سعادت و نیکروزی به یمن دعوت به گفت‌ وگو می‌کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر مسجد کانون های مساجد انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم

پاکو خمز در گفتگو با نشریه مارکا صحبت‌های جدیدی در خصوص حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز مطرح کرده که جالب توجه است. وی در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد «از زمان حمله ایران به اسرائیل تصمیم به خروج از ایران گرفتیم. آن روز و روز بعد حریم هوایی بسته بود، اما پس از آن با باشگاه صحبت کردیم تا با پروازی به استانبول ایران را ترک کنیم. انتظار طولانی و سختی بود، اما الان ما در خانه هستیم». 

وی در ادامه عنوان کرد «موضوع مورد بحث آرامش خاطر و روان است. دخترانم با گریه از من می‌خواستند که ایران را ترک کنیم و نمی‌توانستم هر روز آنها را آرام کنم.  ایران مانند کشور‌های دیگر نیست و قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. آرامش و امنیت مقدم بر ورزش یا پول است.».  

منبع: طرفداری

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره اقدامات تحریک آمیز اسرائیل
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند