Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار کرد: گردنه "تته" که محور پاوه را به مریوان متصل می‌کند یکی از برف‌گیرترین گردنه‌های استان است که هم اکنون نیز بعد از بارش‌های چند روز اخیر مسدود شد و همچنان بسته است.


او ادامه داد: این گردنه معمولا از اولین بارندگی فصل سرما تا اردیبهشت و خرداد و به مدت بیش از هفت ماه از سال مسدود است و امکان بازگشایی آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ایامی که برف سنگین باشد گاهی ارتفاع برف در گردنه تته به بیش از پنج متر هم می‌رسد، اظهار کرد: در این شرایط با هدف جلوگیری از بروز هرگونه حادثه یا مشکل این گردنه بازگشایی نمی‌شود.


️کرمی عنوان کرد: معمولا در تمام فصل سرما این گردنه مسدود می‌ماند و مسیر جایگزینی از سمت روستای هجیج ،روستای بلبر ، بخش هورامان برای تردد از پاوه به مریوان در نظر گرفته می‌شود.


️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه طول مسیر این گردنه در استان کرمانشاه را حدود 17 کیلومتر و در استان کردستان 4 کیلومتر اعلام کرد.


او  با بیان اینکه هم اکنون به جز این گردنه در هیچ گردنه دیگری مسدودی نداریم، افزود: برای بارندگی‌های پیش رو نیز نیروهای راهداری در آماده‌باش هستند.

انتهای  پیام/ز

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک هواشناسی برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد