Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا یزدانی از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که طی سال های اخیر در عرصه بازیگری نیز به فعالیت مشغول است، روز بیست و هفتم آذر ماه تازه ترین کنسرت خود را طی دو نوبت در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد. این در حالی است که قیمت های بلیت کنسرت این خواننده بین ۳۵ تا ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده در متنی که پیش از برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود منتشر کرده، توضیح داده است: «سعی می‌کنیم آلبوم رو قبل از کنسرت منتشر کنیم ولی اگر هم نشد چندین قطعه از البوم جدید اجرا میشه حتما... مشغول ساخت ویدیو آرتهای جدید هم برای تصاویر ال‌ای‌دی‌ها هستیم و کلی اتفاق باحال دیگه.. به خاطر وضعیت اقتصادی مردم همانند کنسرت قبل مبلغ بلیط‌های جایگاه G,E,F کاهش داده شده است.»

«شهردل – ۱۳۷۹»، «پرنده بی‌پرنده – ۱۳۸۲»، «هیس – ۱۳۸۵»، «ساعت ۲۵ شب – ۱۳۸۹»، «ساعت فراموشی- ۱۳۹۰»، «خاطرات مبهم – ۱۳۹۱»، «ساعتا خوابن – ۱۳۹۲»، «سلول شخصی -۱۳۹۳»، «نوستالژی – ۱۳۹۴»، «دوئل در آینه – ۱۳۹۵» آلبوم هایی هستند که تاکنون از رضا یزدانی در بازار موسیقی منتشر شده است.

این خواننده موسیقی پاپ که در دنیای بازیگری و خوانندگی تیتراژ فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی نیز تجربه‌هایی را از سر گذارنده در نمایش‌های «ترانه‌های قدیمی – پیکان جوانان» به کارگردانی محمد رحمانیان و «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی  نیز به‌عنوان بازیگر حضور داشته است.

«طهران تهران»، «بوی گندم»، «تیک آف»، «سوفی و دیوانه» از جمله آثار سینمایی هستند که رضا یزدانی در آن به عنوان بازیگر حضور داشته است.

کد خبر 4788612 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا یزدانی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت کنسرت موسیقی جایزه سینمایی فیلم کوتاه سینمای مستند موسیقی پاپ سریال ایرانی موسیقی کلاسیک تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت

وزیر فرهنگ گفت: تشکیل بنیاد پویانمایی به صورت مختصر خواهد بود؛ بنیاد رودکی و تالار وحدت به بخش ویژه هنرمندان اصیل حوزه موسیقی اختصاص داده می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد. او در جمع خبرنگاران صحبت‌های مهم انجام داد.

اسماعیلی که صبح چهارشنبه 29 فروردین در حاشیه جلسه هییت دولت از راه‌اندازی بنیاد پویانمایی خبر داده بود، درباره جزییات این سازمان و گستردگی آن توضیح داد: ما مخالف افزودن ساختارهای جدید هستیم و به همین دلیل تشکیل این سازمان به صورت مختصر خواهد بود. در حقیقت یک حوزه تنظیم‌گر، نظارتی و حامی را ایجاد می‌کنیم.

تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود

وی ادامه داد: آن چیزی که در برنامه هفتم توسعه برای وزارت فرهنگ تعیین شده، نیازمند یک جایگاه مترقی و ترفیع‌یافته است که بتواند این ماموریت را به خوبی انجام بدهد. تاکنون در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ ساختار مستقلی برای پویانمایی نداشتیم و برای پذیرفتن اقتضاعات حکمرانی فرهنگی باید چنین ساختاری را ایجاد بکنیم. می‌بینید که پویانمایی‌های ما موفق به کسب عناوین بالایی می‌شوند و دیدید که در اقتصاد فرهنگ و هنر نیز درخشیدند. بنابراین ظرفیت بالایی وجود دارد و این بنیاد کمک خواهد کرد تا این ظرفیت‌ها افزایش پیدا بکند.

اسماعیلی با اشاره به آموزش در مناطق محروم گفت: آموزش در مناطق محروم تبدیل به یک رویه جدی شده و بیش از ده‌ها هزار نفر آموزش دیدند. نهضت بزرگی در این زمینه اتفاق افتاده و نتایج آن را می‌بینیم. انشاءالله به زودی در قالب یک برنامه از برگزیدگان این دوره‌های آموزشی تجلیل خواهد شد.

وزیر فرهنگ که در اظهارنظری اعلام کرده بود قیمت بلیط کنسرت‌ها را به زیر یک میلیون تومان کاهش خواهد داد، در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا قرار است برای قشر آسیب‌پذیر جامعه سوبسید دیگری در نظر گرفته شود یا خیر، توضیح داد: امسال برنامه‌ای را در بنیاد رودکی آغاز کردیم و آنهم این است که این بنیاد از بعضی مفاخر حوزه موسیقی به صورت ویژه حمایت بکند. در این برنامه قرار است از برخی از خوانندگان کشور که مورد استقبال مردم هستند، دعوت به حضور کنیم. ما می‌خواهیم بنیاد رودکی و تالار وحدت را به بخش ویژه هنرمندان اصیل حوزه موسیقی اختصاص بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی
  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!