Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس درباره حضور کوتاه مدت خود در ایران با یک رسانه کشورش به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از Terra، جونیور براندائو که از لودوگورتس به پرسپولیس پیوست بعد از ناکامی در این تیم قصد بازگشت به سری B برزیل را دارد. او در همین رابطه گفت: خیلی دوست دارم که به لیگ برزیل برگردم و کنار همسر و فرزندم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه باید در ژانویه به لودوگورتس برگردم چون قرارداد دارم ولی خیلی دوست دارم کنار خانواده ام باشم و بازی کنم.
بازیکن ۲۳ ساله متولد سائوپائولو درباره حضور در لیگ ایران گفت : برای تجربه آن شرایط باید خیلی مقاومت داشته باشید. نکته مثبت این تجربه کار با گابریل کالدرون آرژانتینی بود. ترک کردن خانواده ام یک ماه بعد از به دنیا آمدن فرزندم و اینکه نمی توانستم برایشان پول بفرستم کارم را سخت کرد. بی نظمی باشگاه و لیگ ایران در کل هم تاثیر داشت. پرداخت دیر حقوق ها دلیل دیگری برای بازگشت من بود. همچنین بدلیل اعتراضات در ایران اینترنت قطع شده بود و مجبور بودم به سفارت بروم تا یک تماس بگیرم که آن هم به سختی بود. همین باعث شد از لئو فیجو مدیر برنامه های خودم بخواهم هر طور شده قرارداد من را فسخ کند.
به گزارش ایسنا، جونیور براندائو در حالی دلیل فسخ قرارداد خود را اینطور بیان کرده است که بازیهای ضعیف او باعث اعتراض شدید هواداران پرسپولیس شده بود و این بازیکن خیلی زود از ترکیب کنار گذاشته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جونیور براندائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد

قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال با در نظر گرفتن سبدی از انواع پرداخت‌ صورتحساب، امروز (چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه) بین مجید چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در بغداد امضا شد.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس
  • اظهارات عجیب کاماوینگا درباره رابطه‌اش با وینیسیوس