Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خدا بهترین نتیجه را برای بندگانش رقم می‌زند، گفت: این قاعده بیش از ۴۰ سال برقرار است، دشمن دیوانه می‌شود که چطور نمی‌تواند آسیبی به توانمندی انقلاب اسلامی برساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیو، دریادار پاسدار علی فدوی در همایش ۴ هزار نفری جهادگران و دانشجویان بسیجی در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و هم‌اکنون در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب هستیم،  اگر کسی که به چهل سالگی رسیده است از لحاظ عقاید، افکار و اعمالش یک تکیه‌گاهی پیدا نکند، کلاه سرش رفته و ما در این انقلاب به سبب استقامتی که در این چهل سال داشتیم و به لحاظ روال عملی نیز به یک تکیه‌گاه بزرگ دست پیدا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این تکیه‌گاه آنقدر قوی است که به قول امام(ره) ان‌شاءالله انقلاب اسلامی را به‌دست صاحب اصلی آن تحویل می‌دهیم، در طول این چهل سال حتی یک روز دعوای جبهه حق و باطل تعطیل نشده است، اگر به جبهه باطل به سردمداری آمریکا نگاه کنیم در جدولی که قابل احصاء و شمارش است و توان مادی را شمارش کنید، آیا توان مادی انقلاب با توان دشمن قابل مقایسه است؟ خیر قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: آیا توان اقتصادی ما قابل مقایسه است؟ خیر بلکه تنها یک سال بودجه نظامی آمریکا برابر با بودجه حاصل فروش چند سال نفت مااست، اما چرا نتایج و دستاوردها با وجود توان نظامی، اقتصادی و علمی آمریکا برعکس است؟

سردار فدوی افزود: آیا کسی می‌تواند از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با شرارت‌هایی که بر سر ما آورده‌ است حتی یک پیروزی برای آن‌ها نام ببرد؟ نه نمی‌تواند، حتی در عراق، یمن و سوریه نمی‌توانند یک پیروزی نام ببرند، این معادله چه طور قابل توجیه است؟ پاسخ این است که بر پایه خدا قابل توجیه است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در معادله مادی این توازن قابل توجیه نیست، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند، در آن شرایط مکلف به انجام تکلیف هستیم ، ما باید نگران نتیجه نباشیم، چون خدا بهترین نتیجه را برای بندگانش رقم می‌زند.

وی افزود: این قاعده بیش از 40 سال برقرار است، دشمن دیوانه می‌شود که چطور نمی‌تواند آسیبی به توانمندی انقلاب اسلامی برساند و در حوادث اخیر متحیر ماندند که چطور شما این کار انجام می‌دهید.

سردار فدوی با بیان اینکه باید به‌درستی تکالیفی که خدا برعهده شما گذاشته را انجام دهید، نتیجه را خدا به بهترین نحو رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: ما بر روالی که در اسلام مشخص شده در تکالیف جمعی و فردی باید پایبند باشیم در طول این 40 سال انواع شرارت‌ها را از جانب استکبار و پیروزی بر استکبار را نیز دیده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: وقتی جبهه حق می‌خواهد به میدان بیاید به‌صورت متفاوت می‌آید، آمریکایی‌ها برنامه داشتند تا با انواع گرفتاری‌های اقتصادی مردم را  در سال ۹۶، تابستان ۹۷ و در وقایع اخیر ۹۸ به میدان بیاورند، وقتی مردم فهمیدند دارایی‌هایشان یک سوم شده است، با بصیرت بلافاصله فهمیدند در کنار دغدغه واقعی عده‌ای می‌خواهند از این جریان سوءاستفاده کنند.

وی با بیان اینکه یک شهید از جبهه آمد و در مشهد، تهران، اصفهان و نجف‌آباد جمعیت غوغا به‌پا کرد و یک روز در اصفهان ۳۶۳ شهید از عملیات محرم تشییع شد، تصریح کرد: تفاوت جبهه حق و جبهه باطل همین است که یک نفر از جبهه حق این توان را دارد که مردم را به این وسعت پای میدان بیاورد اما دشمن با تمام قدرتش توان این را ندارد که چند نفر را به میدان آورد. 

سردار فدوی با بیان اینکه تا وقتی که این قاعده قرآنی برقرار است اگر تمام مستکبرین عالم هم جمع شوند آیا قادر هستند با جبهه حق انقلاب اسلامی مقابله کنند؟، یادآور شد: خیر، چون خدا در جبهه حق است بارها دیدیم بسیار کوچکتر از آن هست که عنوان ابرقدرت را به‌خود داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه افراد در جبهه حق باید دل‌های دلداده را به میدان بیاورند، خاطرنشان کرد: خداوند میان حق و باطل، طرف حق را می‌گیرد، بنابراین دشمنان عددی حساب نمی‌شوند، بارها در تاریخ اسلام دیده شده که آن‌ها به اشتباه لقب‌های ابرقدرت و نظایر آن‌ها را به خود اختصاص می‌دهند در حالی که باطل هستند و هیچ قدرتی ندارند.

وی در ادامه یادآور شد: از اول انقلاب اسلامی ما آمریکایی‌ها را در هر زمینه‌ای شکست دادیم، زمانی که خداوند می‌خواهد جبهه حق را به نتیجه واقعی خود برساند هیچکدام از سیستم‌های نفوذی آمریکا قادر به نتیجه‌گیری نیستند، خداوند به تعداد دشمنان و مسلمانان توجهی ندارد، بلکه به حق و باطل نگاه می‌کند.

سردار فدوی بیان کرد: دشمنان حتی یک عکس‌العمل نشان نمی‌دهند، ما به اندازه کل تاریخ اسلامی خود امسال قدرت به‌دست آورده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین خاطر نشان کرد : دانشجو باید همواره برای ایستادن در جبهه حق آماده و دارای چندین ویژگی باشد که از آن‌ها می‌توان به مبارزه با استکبار و ظلم اشاره کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان انتخابات مسجد انتخابات مجلس استان بوشهر سردار علی فدوی فدوی سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با پرسنل و فرماندهان پیشکسوت، دیدار با مدافعان حرم و شرکت در ضیافت افطاری از دیگر برنامه‌های سردار کیامرث منصوری در بهمئی بود.
جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران در دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: خدمت و حضور در محضر خانواده معزز شهدا افتخاری بس گرانبهاست و باید با خدمت به مردم و همچنین خانوده شهدا، قدردان راه آن بزرگ مردان بی ادعا باشیم.
سردار کیامرث منصوری افزود: گرامیداشت و یادآوری فداکاری‌های شهدا و جانبازان و تکریم مدافعان حرم بیانگر نقش بی بدلیل این قشر در راه نظام و انقلاب است، قشری که می‌توان از ظرفیتش در راه پیشرفت و سربلندی ایران عزیز گام برداشت.
وی با اشاره به اینکه مشکلات این مجموعه را از نزدیک ارزیابی و جمع بندی نمودیم تا بتوانیم گرهی از مشکلات افراد زیر مجموعه برداریم گفت: هموار کردن مسیر توسعه کشور با علم و دانش و استمرار در خدمت به مردم، خواسته مهم شهدا از ما می‌باشد و در این زمینه تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه بهمئی هم با اشاره به اینکه، برای حفظ تمامیت و استقلال این آب و خاک، تاریخ دلاور مردی‌های زیادی را از مردم این کشور تثبیت کرده است گفت: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و استقامت و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و وظیفه همه ما نیز پاسداری از خون پاک شهیدان است باید در رفع مشکلات آنان گام برداریم.
سردار حسین حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم به تلاش‌های شبانه روزی سردار منصوری جانشین ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در حوزه‌های مختلف طی سال‌های گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: فرزندان دیار کهگیلویه و بویراحمد در هر جایگاه و منصبی که بودند باعث افتخار و مباهات هستند و همیشه در حوزه خدمت به مردم نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم به ارائه گزارشی از اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در حوزه‌های متعدد پرداخت و با قدردانی از حضور سردار منصوری جانشین ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در این شهرستان مطالبات و خواسته‌های مردم این دیار را بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود همچون گذشته برای خدمت به مردم کشور، استان و شهرستان بهمئی گام‌های ارزنده‌ای را بردارید.
گفتنی است بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف محوله، اعطای درجه سرتیپ دومی به پاسدار کیامرث منصوری جانشین اداره ایثارگران سپاه و از پیشکسوتان خانواده نیروی انسانی در سپاه ولی عصر (عج) مورد تصویب فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود