Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@21:02:13 GMT

بودجه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۴۱۱۳

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهاجمی که جانشین جونیور براندائو در لیست تیم می‌شود و قرار است لبخند را به لب گابریل کالدرون برگرداند. اتفاقاً کالدرون در مصاحبه‌های اخیر خود در مورد انتخاب این مهاجم نیز صحبت‌هایی به میان آورده و مدعی شده جذب بازیکن مدنظرش قطعی است؛ او بازیکن مورد نظرش را انتخاب کرده و باقی قضایا به شخص مدیرعامل باشگاه ارتباط پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مورد یکی از مدیران ارشد پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن خارجی به ما گفت: «به صورت قطعی به دنبال آن هستیم تا بازیکن مدنظر کالدرون را به ایران بیاوریم. البته همان‌طور که می‌دانید، بودجه‌مان بسیار محدود است و نمی‌توانیم خرج زیادی برای جذب بازیکن خارجی کنیم ولی به اندازه توان‌مان، رضایت کالدرون را جلب خواهیم کرد. نهایتاً بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ هزار دلار محاسبه کردیم تا یک مهاجم گلزن را به لیست کالدرون اضافه کنیم و مشکلات تیم حل شود. این شانس هم برای‌مان وجود دارد که بتوانیم با همین رقم، مهاجم مدنظر کالدرون را به ایران بیاوریم.»

 

این در حالی است که مدیران باشگاه بار‌ها نسبت به رقم ۵۷۰ هزار دلاری که ایرج عرب با جونیور براندائو قرارداد بسته بود، اعتراض داشتند ولی حالا شرایط تغییر کرده و مدیریت فعلی به دنبال رقمی بالاتر از این برای جذب مهاجم خارجی جدید است! البته مدیران پرسپولیس مشخص نیست با کدام بودجه و از کدام محل درآمدزایی قرار است مهاجم جدید را به تیم اضافه کنند، چون شرایط مالی باشگاه بسیار پیچیده و حتی نگران‌کننده است.

 

در حال حاضر، بازیکنان جدا از آنکه به دنبال رسیدن مطالباتش‌شان به مرز ۵۰ درصد قبل از شروع نیم‌فصل هستند، انتظار دریافت مطالبات فصل قبل را هم می‌کشند. گابریل کالدرون در مورد پول خود صحبت‌هایی را مطرح کرده و تا دل تان بخواهد شکایت بین المللی علیه باشگاه وجود دارد. با این شرایط، باشگاه به دنبال جذب مهاجمی است که تا حدود ۶۵۰ هزار دلار دیگر هزینه روی دست پرسپولیس می‌گذارد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قایدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمین‌های استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می‌دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمان‌های مختلف با حرکت‌های بدون توپ می‌توانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

کد خبر 6063192

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد