Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@21:58:17 GMT

استراماچونی ضعف‌هایش را پوشش داده

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۴۱۱۵

ایمان عالمی در گفتگو با مهر عملکرد آبی پوشان در هفته های اخیر را مطلوب توصیف کرد و گفت: آن چیزی که توانسته به استقلال کمک کند تا از روزهای ابتدایی فصل فاصله بگیرد، نظم و انضباطی است که استراماچونی بر تیمش حاکم کرد و همین امر رمز موفقیت آبی پوشان شد. 

وی نمایش قابل قبول برابر سپاهان و پیروزی برابر شهرخودرو را یک اتفاق خوب برای استقلال دانست و گفتک سپاهان و شهرخودرو دو مدعی قهرمانی هستند که استقلال برابر آنها نمایش خوبی داشت و با پیروزی برابر شهرخودرو صدرنشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیشکسوت استقلال در مورد کنار گذاشتن دانشگر به خاطر بی انضباطی خاطرنشان کرد: شک ندارم دانشگر یک بازیکن خوب و متعصب است و از فیزیک خوبی برای خط دفاع برخوردار است اما اعتقاد دارم نظم و انضباط در طول چند ماه گذشته رمز موفقیت استقلال بوده و دانشگر هم باید تابع نظم و انضباط باشد. بسیار  خوشحالم که استراماچونی نظم و انضباط را فدای امتیاز نمی کند و بر سر اصول خود باقی مانده است.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که استراماچونی چه تغییراتی در استقلال به وجود آورده؟ گفت: بزرگترین تغییر او سیستم ۳-۵-۲ در استقلال است که حالا بازیکنان به خوبی در حال اجرای آن هستند هر روز بهتر از گذشته می شوند. اگرچه در ابتدای فصل خیلی ها از استراماچونی دفاع می کردند اما هرچه از زمان بازی ها گذشت او بر تیم مسلط شد، با بازیکنان رابطه خوبی برقرار کرد و حالا یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران است و من امیدوارم این روند تا قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی ادامه پیدا کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فراستی: یک نقد مثبت برای کیارستمی دارم که از آن پشیمانم (فیلم)

مسعود فراستی منتقد سینما، در برنامه «عیدی اچ‌دی» درباره رابطه‌اش با عباس کیارستمی گفت:کیارستمی می‌گفت که در دنیا فقط دو منتقد هستند که مخالف فیلم‌های من نظر می‌دهند و می‌نویسند که یکی از این دو، فراستی‌ست. ما هروقت یکدیگر را می‌دیدیم رابطه بسیار محترمانه‌ای از خود بروز می‌دادیم. من در مورد خانه دوست کجاست نقد مثبت نوشتم و الان پشیمانم.

روزهای آخر زندگی کیارستمی من با یکی از دوستانش تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم ببینمش. او گفت بگذار کمی بهتر شوم بعد هم را ملاقات می‌کنیم. 

اگر نقدهای من در رابطه با آثار کیارستمی را بخوانید از نظر دیگران بنیان‌کن است و خیلی تند است.

عباس کیارستمی بدلی نبود و من او را دوست داشتم. از فیلم‌هایش اما هیچ خوشم نمی‌آمد. یک نقد مثبتِ بد و غلط هم در مورد یکی از فیلم‌هایش دارم.

 

منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 6 سال با ادبیات تُند و +18 مسعود فراستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تعابیر عجیب حدادعادل در تعریف از نوه‌هایش
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • مسعود فراستی: یک نقد مثبت برای کیارستمی دارم که از آن پشیمانم (فیلم)
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟