Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران از ماموریت کمیسیون اصل نود برای پیگیری آمار بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان حوادث آبان ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد مازنی درباره این که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات اخیر کشور چه اقداماتی انجام داده‌اند، گفت: مسئولان تصمیم‌گیر، مسائل امنیتی در این موضوع را پیش‌بینی نکرده‌ بودند و سوال ما هم از آنان همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح استیضاح وزیر کشور را در این خصوص پیگیری کردیم که در دستور کار فراکسیون شوراها است.

وی درباره پیگیری فراکسیون امید در خصوص اتفاقات آبان ماه سال جاری بیان کرد: ما یک نشست مشترک بین فراکسیون‌های مجلس برگزار کردیم که خوشبختانه به یک جمع‌بندی رسیدیم و تصمیماتی گرفته شد که به زودی اعلام خواهد شد.

مازنی درخصوص نقش فراکسیون امید در پیگیری حوادث آبان ماه بیان کرد:  فراکسیون امید سعی دارد در ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر پارلمان و در جهت ارتقاء جایگاه مجلس و شنیدن صدای مردم موثر باشد.

وی با بیان این که به مردم آسیب و خسارت وارد شده است، گفت: سه فراکسیون مجلس به کمیسیون اصل نود ماموریت دادیم که مشکلات، آسیب‌ها و خسارت‌هایی که در حوادث اخیر متحمل شده‌اند را از محل قانونی‌اش بررسی و به مجلس گزارش دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا مجلس شورای اسلامی آمار بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان حوادث آبان ماه را از نهادها و ارگان‌ها دریافت خواهد کرد، گفت: ما از کمیسیون اصل نود خواستیم که اطلاعات را تهیه و به مجلس ارائه دهد.

وی درباره این که فراکسیون امید آیا پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود، بیان کرد: فراکسیون بر اساس منافع مردم و مصالح نظام عمل خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان احمد مازنی اعتراضات بنزین اعتراضات بنزین در ایران اعتراضات بنزینی زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش این کمیسیون درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

این گزارش براساس ماده ۲۳۴ یعنی بررسی تخلفات در قوه قضائیه تهیه شده است که گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

نمایندگان با ۶۷ رای موافق، ۱۳۷ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بعد از تهیه گزارش اگر نظر مجلس بر تایید آن گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌ قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است