Web Analytics Made Easy - Statcounter

جونیور براندائو که از لودوگورتس به پرسپولیس پیوست بعد از ناکامی در این تیم قصد بازگشت به سری B. برزیل را دارد. او در همین رابطه گفت: خیلی دوست دارم که به لیگ برزیل برگردم و کنار همسر و فرزندم باشم. با وجود اینکه باید در ژانویه به لودوگورتس برگردم، چون قرارداد دارم، ولی خیلی دوست دارم کنار خانواده ام باشم و بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن ۲۳ ساله متولد سائوپائولو درباره حضور در لیگ ایران گفت:: برای تجربه آن شرایط باید خیلی مقاومت داشته باشید. نکته مثبت این تجربه کار با گابریل کالدرون آرژانتینی بود. ترک کردن خانواده ام یک ماه بعد از به دنیا آمدن فرزندم و اینکه نمی‌توانستم برایشان پول بفرستم کارم را سخت کرد. بی نظمی باشگاه و لیگ ایران در کل هم تاثیر داشت. پرداخت دیر حقوق‌ها دلیل دیگری برای بازگشت من بود. همچنین حدود ۱۵ روز مجبور بودم به سفارت بروم تا یک تماس با خانواده‌ام بگیرم که آن هم به سختی بود. همین باعث شد از لئو فیجو مدیر برنامه‌های خودم بخواهم هر طور شده قرارداد من را فسخ کند.
به گزارش ایسنا، جونیور براندائو در حالی دلیل فسخ قرارداد خود را اینطور بیان کرده است که بازی‌های ضعیف او باعث اعتراض شدید هواداران پرسپولیس شده بود و این بازیکن خیلی زود از ترکیب کنار گذاشته شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپولیس جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو، باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل به تمام می‌رسد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش و ۳۲ این تیم است. با توجه به عملکرد این بازیکن در این تیم و همچنین ملی‌پوش بودن او، به‌رغم مصدومیتش در بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، از همان روزهای نخست تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی مطالبه هواداران بوده است.

حالا این مدافع ملی‌پوش که رفته‌رفته آماده حضور در میادین می‌شود، با پیشنهاد ویژه و جالب توجهی از تبریز مواجه شده است. با توجه به اینکه قرارداد او با سرخ‌پوشان در پایان فصل به پایان خواهد رسید، این احتمال وجود دارد که این مدافع ملی‌پوش در فصل بعد از جمع سرخ‌پوشان جدا و راهی تبریز شود.

انتظار می‌رود که باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از جدایی این مهره‌ کلیدی هرچه زودتر شرایط را برای تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی آغاز کند. البته گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات این بازیکن را از سال گذشته و همچنین فصل جاری پرداخت نکرده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ