Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) آستان نورانی آن حضرت برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است.

بنا بر این گزارش دسته عزاداری هیأت‌های مذهبی از ساعت ۱۹ روز جمعه ۱۵ آذر از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) قم حرکت خود را آغاز و حاضران ضمن مرثیه‌سرایی راهی حرم مطهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم عزاداری از ساعت ۲۰ در شبستان امام خمینی (ره) با مدیحه‌سرایی آقایان احمد واعظی، عباس حیدرزاده، محمدحسین پویانفر، ابراهیم قانع، سیدعلی حسینی‌نژاد و جواد اشعری برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری کریمه اهل از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۱۵ آذر‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سهراب هاشمی و مدیحه‌سرایی احمد واعظی، نادر جوادی و عبدالله داداشی برگزار می‌شود همچنین شب رحلت حضرت معصومه مراسم عزاداری بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، شعر‌خوانی مجید تال و مدیحه‌سرایی سیدرضا نریمانی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری صبح روز شهادت با سخنرانی حجت‌الاسلام دارستانی و مدیحه‌سرایی سیدعلی حسینی‌نژاد از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ آذرماه برگزار می‌شود همچنین ظهر روز شهادت بعد از نماز عصر مراسمی با مدیحه‌سرایی میثم مطیعی برگزار می‌شود.

حرکت دسته عزاداری خواهران از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۶ آذر از بیت‌النور به سمت حرم مطهر برگزار می‌شود. همچنین دسته عزاداری برادران از مسجد اهل بیت (ع) از همین ساعت به سمت حرم حرکت و مهدی سلحشور، حسن شالبافان، مهدی رسولی و سید‌رضا تحویلدار به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

اجتماع بزرگ بانوان فاطمی و دختران دانشجو عصر روز ۱۶ آذر در شبستان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

عزاداری شام غریبان حضرت معصومه (س) شنبه ۱۶ آذر بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مدیحه‌سرایی علی انسانی و عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضرت معصومه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرارسیدن ایام شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام مراسمی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مراسم در شب‌های ۱۰، ۱۲، ۱۴ فروردین از ساعت ۲۳ در جوار مزار شهدای گمنام مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه رازی واقع در باغ ابریشم کرمانشاه برگزار خواهد شد.

در مراسم احیا شب‌های قدر حجت الاسلام شهبازی سخنرانی خواهد کرد و کربلایی علی ملک‌زاده (شب ۱۹)، کربلایی یونس آقایی (شب ۲۱) و کربلایی رضا رضایی (شب ۲۳) به مداحی خواهند پرداخت.

این مراسم به همت هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (علیهم السلام) دانشگاه رازی برپا خواهد شد.

کد خبر 6064472

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان