Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:28:16 GMT

عراق به بحرین باخت/ کاتانچ در آستانه اخراج

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۴۴۱۵

عراق به بحرین باخت/ کاتانچ در آستانه اخراج

یک رسانه عراقی مدعی شد که سرمربی تیم ملی این کشور بعد از باخت مقابل بحرین برکنار می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال عراق و بحرین رقبای ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شب گذشته در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشورهای عربی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرین در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی برنده بازی شد تا عراق از این مسابقات حذف شود و بحرین به فینال مسابقات راه پیدا کند.

برنامه ورزشی «استدیو الجماهیر» عراق مدعی شد که سرکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق به خاطر این شکست بعد از مسابقات کشورهای عربی برکنار می‌شود.

تیم ملی کشورمان نیز این روزها شرایطی مشابه عراق را دارد و فدراسیون در حال مذاکره نهایی برای فسخ قرارداد مارک ویلموتس است. تا اینجای مسابقات تیم ملی کشورمان با کسب ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروهی انتخابی جام جهانی قرار دارد. عراق و بحرین به ترتیب با کسب ۱۱ و ۹ امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار دارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین کاتانچ تیم ملی عراق تیم ملی بحرین اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند