Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:20:46 GMT

تیم والیبال افق قم در خانه مغلوب ذوب آهن اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۴۴۲۷

تیم والیبال افق قم در خانه مغلوب ذوب آهن اصفهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور پنج شنبه شب با برگزاری ۴ مسابقه به پایان رسید و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم افق قم در نخستین تجربه لیگ برتری خود بازنده میدان را ترک کرد.

تیم افق قم در سالن پیامبر اعظم(ص) میزبان تیم ذوب آهن اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی بود و با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر والیبال زنان مغلوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مسابقه سبزپوشان ذوب آهن با امتیازات ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۱ حریف خود را شکست دادند و دومین پیروزی این فصل خود را در قم جشن گرفتند. این در حالی است که نزدیک به ۱۰۰ تماشاگر از این بازی در سالن پیامبر اعظم قم دیدن کردند.

تیم افق قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی وارد لیگ برتر والیبال بانوان شده است و باشگاه افق اعلام کرده حضور این تیم در لیگ برتر با هدف تجربه اندوزی و شروعی بر حضور قم در لیگ برتر بانوان صورت گرفته است.

تیم افق قم قرار بود در هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان در تهران به مصاف اطلس برود که این دیدار لغو شد. در لیگ برتر والیبال بانوان ۹ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند.

کد خبر 4789915

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال والیبال بانوان قم بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند هفته بسیج شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر

طی روز‌های گذشته امتیاز تیم لیگ برتری والیبال هورسان رامسر به فروش رسید؛ و این تیم امروز به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به فدراسیون والیبال اعلام کرد.

لازم به ذکر است امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به تیم سایپا تهران به فروش رسید.

تهران پس از سال‌های طولانی چهار نماینده در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر