Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دستورکار کمیسیون های تخصصی مجلس از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه اعلام شد که بر این اساس هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی و روسای کارگروه‌های کمیسیون به بررسی آخرین اخبار و تحولات می پردازند.

روز یکشنبه نشست کمیته قضایی کمیسیون برای بررسی شکایات واصله برگزار خواهد شد.

همچنین نشست عمومی کمیسیون برای بررسی گزارش های تهیه شده در خصوص سیل فروردین ماه سال جاری کشور بویژه در شهر شیراز، صنعت خودرو کشور و سقوط هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران – یاسوج در روز دوشنبه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نمایندگان عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی نشستی برای بررسی شکایات و پرونده های مطروحه برگزار می کنند.

در روز سه شنبه نیز نشست هیات رئیسه کمیسیون برای بررسی گزارش تهیه شده در خصوص محصولات تراریخته و سایر مسائل مطروحه برپا می شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کمیسیون قانون اساسی هواپیما یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.   وی گفت: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.   لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

دیگر خبرها

  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی