Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین شکست پیاپی و خانگی رپترز برابر ریش و یارانش رقم خود

طرفداری - اهمیتی نداشت که تورنتو رپترز (15-6)، جیمز هاردن را دابل تیم کرده بود، سایر بازیکنان هیوستون راکتس (14-7) این استراتژی شاگردان نیک را ناکام گذاشتند. صبح امروز، جمعه، راکتس موفق شد در کانادا، تورنتو رپترز را با نتیجه 119-109 شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راسل وستبروک در این دیدار با 19 امتیاز، 13 ریباند و 11 اسیست ترپیل دابل کرد. جیمز هاردن نیز علیرغم یک شروع کند، 23 امتیاز به نام خود زد تا روند سه شکست پیاپی شاگردان مایک دی انتونی در بازی‌های خارج از خانه پایان یابد. سایر بازیکنان راکتس هم عملکرد خوبی داشتند؛ بن مک‌لیمر 28 امتیاز آورد، پی جی تاکر هم 18 امتیاز و 11 ریباند داشت و دنیل هاوس نیز 16 امتیاز کسب کرد.

برای شمالی‌ها، پاسکال سیاکم، فرد ون‌ولیت و کایل لاوری به ‌ترتیب، 24، 20 و 19 امتیاز آوردند. این دومین شکست پیاپی خانگی رپترز بود. امتیازات پیاپی سرج ایباکا و نورمن پاول تورنتو را در فاصله هشت دقیقه مانده به پایان بازی به فاصله یک امتیازی حریف رسانده بود اما میهمان با امتیازات هاردن و تاکر و یک ران 12-2 خیال خود را بابت پیروزی راحت کرد. هاردن در ابتدای بازی توسط دفاع منطقه‌ای رپترز ار کار افتاده بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع تورنتو رپترز 28 27 33 21 109 هیوستون راکتس 34 29 31 25 119 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور تورنتو رپترز 43.2% 30.8%

87.5%

45 27 5 14 17 هیوستون راکتس 40.8% 40.0% 89.5% 54 29 2 11 22

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA امروز در شهرهای کلیولند، نیویورک و دنور ادامه پیدا کرد و تیم‌های میزبان به دومین پیروزی مقابل حریفان خود دست پیدا کردند.

تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ در حالی برای دومین بار مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید که تا ثانیه پایانی، بازی مساوی بود. جمال ماری، گارد کانادایی دنور پس از اینکه شوت 3 امتیازی لبران جیمز وارد سبد نشد در ثانیه پایانی، شوت 2 امتیازی خود را به امتیاز تبدیل کرد و تیمش برنده شد. ستاره این بازی، نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور بود که با ثبت 27 امتیاز، 20 ریباند و 10 پاس گل، تریپل دابل کرد. آنتونی دیویس 32 امتیاز و 11 ریباند و لبران جیمز 26 امتیاز، 8 ریباند و 12 پاس گل برای لیکرز داشتند.

نیویورک نیکس با 21 امتیاز و 15 ریباند جاش هارت در سالن MSG مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی دست پیدا کرد. جوول امبید، ستاره کامرونی‌الاصل سیکسرز نیز 34 امتیاز و 10 ریباند به ثبت رساند. امبید در المپیک 2024 پاریس برای تیم ملی آمریکا بازی می‌کند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

اورلاندو 86 - کلیولند 96 (2 بر صفر به سود کلیولند)
فیلادلفیا 101 - نیویورک 104 (2 بر صفر به سود نیویورک)
لیکرز 99 - دنور 101 (2 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد