Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خودروسازی بزرگ جنرال موتورز از شرکت ال‌جی کمک خواهد گرفت تا به ساخت باتری برای خودروهای برقی در آمریکا بپردازد که این کار بیش از هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، در تماس خبرنگاران با "ماری بارا" مدیر عامل جنرال موتورز مشخص شد که که این شرکت با شرکت "LG Chem" که از زیرمجموعه‌های شرکت ال‌جی است، همکاری خواهد کرد تا سلول‌های باتری خودروهای برقی آینده این خودروساز از جمله کامیون‌های الکتریکی را تهیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت انتظار دارد تا سال ۲۰۲۳ حداقل ۲۰ خودروی برقی برای فروش داشته باشد.

این سرمایه‌گذاری مشترک برای تولید باتری، سال آینده به افتتاح کارخانه‌ای در منطقه "لرد استاون" اوهایو خواهد انجامید و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۱۰۰ شغل جدید ایجاد کند.

این دو شرکت ۲.۳ میلیارد دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنند که منجر به تولید بیش از ۳۰ گیگاوات ساعت برق در سال خواهد شد.

"بارا" می‌گوید: فرصت پیش رو و سود بالقوه آن، برای راه‌اندازی این پروژه بسیار عالی است. ما با هم فکری ال‌جی، مهارت‌ها و منابع خوبی را به دست می‌آوریم تا اطمینان حاصل کنیم که وسایل نقلیه برقی کارآمدی داشته باشیم. این تلاشی برای یک رانندگی سرگرم کننده و بهتر برای محیط زیست و با کارآیی بالا و کاری اقتصادی است که ارزش آن را اثبات می‌کند.

وی همچنین اظهار داشت: تغییر اقلیم یک موضوع جدی است و نباید نادیده گرفته شود و ما چالش‌های آن را جدی می‌گیریم.

خودروی "Chevy Bolt" محصول جنرال موتورز یکی از اولین خودروهای برقی دوربرد خواهد بود که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و به زودی به بازار خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنرال موتورز ال جی باتري خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر

دبلیو موتورز اولین شرکتی در خاورمیانه بود که خودرو‌های اسپرت لوکس با کارایی بالا را تولید می‌کرد. این شرکت که در ۱۱ جولای ۲۰۱۲ در لبنان تاسیس شد، در زمینه مهندسی و ساخت، طراحی، تحقیق و توسعه خودرو تخصص دارد.

دبلیو موتورز در حال حاضر در دبی مستقر بوده و کارخانه آن در ژانویه ۲۰۲۰ ساخته شد.

اگر از طرفداران فیلم سریع و خشن باشید، احتمالاً شناخته شده‌ترین خودروی W Motors به نام لیکان هایپراسپرت را می‌شناسید. این خودرو که در یکی از نمادین‌ترین صحنه‌های این فیلم ظاهر شد، با تولید کمتر از ۱۰ دستگاه بسیار نادر است و میلیون‌ها دلار ارزش دارد. دبلیو موتورز همچنین مدل‌های فنیر سوپراسپرت و غیاث (Ghiath) را به طور مستقل تولید کرده است. مدل غیاث اکنون در ناوگان پلیس دبی حضور دارد. این شرکت اعلام کرده که قصد دارد در آینده یک سدان لوکس، یک SUV، یک ابرخودروی الکتریکی و فنیر سوپراسپرت HSF را عرضه کند.

لیکان هایپراسپرت در عقب مجهز به یک پیشرانه ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر تخت است که ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه توسط راف ساخته شده است. شتاب ۲.۸ ثانیه‌ای، شاسی فیبر کربنی، استفاده از روکش طلایی در بدنه و تولید محدود ۷ دستگاهی یکی از مهم‌ترین عواملی است که قیمت این خودرو را به چند میلیون دلار می‌رساند.

فنیر سوپراسپرت، دومین ابرخودروی این شرکت دارای یک پیشرانه تخت ۳.۸ لیتری است که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۸۰ نیوتون متر گشتاور را ارائه می‌دهد. یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال این نیروی عظیم را به چرخ‌های عقب بر عهده دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۲.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن، ۳۹۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از فنیر سوپراسپرت فقط ۲۵ دستگاه ساخته شده و قیمت هرکدام از آنها ۱.۴ میلیون دلار اعلام شده بود!

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • تویوتا هایلوکس برقی وارد بازار می‌شود
  • شکایت چین از آمریکا
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر