Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر دیروز دو تیم استقلال تهران و شهر خودرو مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حساس با تک گل دیاباته به سود استقلال به پایان رسید تا با این نتیجه آبی‌پوشان پایتخت با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان اصفهان موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تصویری زیر خاکی از گزارشگران دربی

پس از پایان این بازی، ویدئویی از شوخی فوتبالی و کری‌خوانی‌ محمدرضا احمدی، گزارشگر این دیدار با یکی از همکاران استقلالی‌اش در فضای مجازی منتشر شد؛ هرچند آنچه از این ویدئو برداشت می‌شد نشان از یک شوخی معمولی و رایج بین اهالی فوتبال تلقی شد ولی با این وجود احمدی گزارشگر با اخلاق کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، از هواداران تیم استقلال دلجویی کرد.

احمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"یک شوخى فوتبالى که قطعاً بین همه ما اتفاق میفته براى اذیت کردن یک همکار قدیمى، دلیلى بر بی‌احترامى و دوست نداشتن یک تیم پرطرفدار که خیلى از بازیکنان اون تیم، از دوستان صمیمى خودم هستند نمی‌تونه باشه. موضوعى که با بی‌اخلاقى یک نفر باعث دلخورى برخى از هواداران شد. همه رنگ‌ها و همه تیم‌ها بدون شک براى من دوست داشتنى و محترم هستند."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدرضا احمدی گزارشگر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین انصاریان: خدا را شاکرم که استجابت دعاهای مکرر براى نابودى هیمنه کفر و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنین مشاهده نمودیم

به گزارش جماران؛ پیام حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان در خصوص عملیات «وعده صادق» در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ  وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا» 

پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده [عذاب و انتقام ما به کیفر] نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکار ونیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان [برای کشتن، اسیر کردن و ربودن ثروت و اموالتان] لابه لای خانه ها را [به طور کامل و با دقت] جستجو می کنند؛ و یقیناً این وعده ای انجام شدنی است.

خدا را شاکرم که در این ایام، استجابت دعاهای مکرر در ماه مبارک رمضان و التجاء به محضر ربوبی براى نابودى هیمنه کفر و ظلم ونفاق و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنینی با تکیه به ایمان و اعتقاد، مشاهده نمودیم.

این وعده الهى است که روزى زمین از لوث وجود ظالم پاک و به دست صالحان خواهد رسید.

«وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» 

همانا ما پس از تورات در زبور نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به میراث می برند.

در این لحظه رحمت واسعه  الهى را برای تمام شهیدان و مدافعان حریم اسلام خصوصاً شهداى حمله اخیر رژیم غاصب در سوریه و شهدای غزه مسئلت مینمایم. 

از محضر حضرت حق ظهور آخرین ذخیره الهى وجود مقدس حضرت حجة ابن الحسن روحى له الفداه را عاجزانه مسئلت مینمایم و از خداوند میخواهم توفیق خدمت به آستان آنحضرت را به همه ما عنایت بنماید .

◽️فقیر حسین انصاریان

◽️۶ شوال ۱۴۴۵ هـ.ق

◽️مطابق با ۲۷ فروردین ۱۴٠۳ هـ.ش

 

دیگر خبرها

  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • حسین انصاریان: خدا را شاکرم که استجابت دعاهای مکرر براى نابودى هیمنه کفر و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنین مشاهده نمودیم
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • براى رشد شتابان در كشور نقشه راه اقتصادی درحال نهایی شدن است
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)