Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، اعضای اوپک دیشب در یک نشست سخت و طولانی با هم توافق کردند، اما جزئیات آن رسانه‌ایی نشد و وزیران نفت و انرژی این سازمان درباره اعلام جزئیات این نشست امتناع کردند.

عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان، خالد الفاضل، وزیر نفت کویت و برخی دیگر از وزیران این سازمان هنگام خروج از این نشست در یک جمله مشترک اعلام کردند اوپک در حال حاضر نمی‌تواند در خصوص یک توافق تا زمانی که فردا نشست اوپک و غیر اوپک برگزار می شود، حرفی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از وزیران عضو اوپک نیز هنگام خروج از این نشست اعلام کرد که اجرای توافق اوپک منوط به همراهی اعضای غیراوپک است و هنوز توافقی امضا نشده است، بهرحال برای نتیجه نهایی نشست ۱۷۷ اوپک که هفت ساعت به درازا کشید باید ساعاتی دیگر هم صبر کرد.

کد خبر 4789948

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نفت ایران وزارت نفت بیژن نامدار زنگنه اوپک سازمان کشورهای صادرکننده نفت غیر اوپک قیمت دلار کمک معیشتی خانوار قیمت بنزین بنزین بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اوپک مالیات قیمت یورو یارانه معیشت خانوار صادرات غیرنفتی محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران خارجه ایران و هند درباره اوضاع منطقه

وزیر خارجه هند در گفت‌وگو با همتای ایرانی خود، درباره وضعیت کنونی منطقه رایزنی و بر اهمیت دوری از تنش، خویشتن‌داری و بازگشت به دیپلماسی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «سوبرامانیام جایشانکار» و «حسین امیرعبداللهیان» وزیران امور خارجه هند و جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه و پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، درخصوص وضعیت کنونی منطقه رایزنی و تبادل‌نظر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران ردر دمشق، با ده‌ها موشک و پهپاد اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. 

جایشانکار همچنین درباره آزادی ۱۷ خدمه هندی کشتی MSC Aries مرتبط با رژیم صهیونیستی که ایران روز شنبه آن را توقیف کرد، با وزیر امور خارجه ایران گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه هند در گفت‌وگو با امیرعبداللهیان درباره وضعیت کنونی منطقه رایزنی و بر اهمیت دوری از تنش، خویشتن‌داری و بازگشت به دیپلماسی تاکید کرد.

همچنین توافق به عمل آمد تا تماس‌ها ادامه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟
  • قزاقستان تخطی از سهمیه تولید در اوپک‌پلاس را جبران می‌کند
  • قزاقستان تخطی عرضه نفت خود را در ماه مارس جبران می‌کند
  • تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افت رشد تقاضای جهانی طلای سیاه
  • رایزنی وزیران خارجه عربستان و قطر با امیرعبداللهیان
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و هند درباره اوضاع منطقه
  • ایران پیشتاز افزایش تولید در اوپک
  • ایران پیشتاز افزایش تولید نفت اوپک در اسفند