Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، جلال میرزایی امید در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا شورای عالی سیاستگذاری از شما برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس دعوت کرده است؟ گفت: شورای عالی سیاستگذاری از هیچ یک از اصلاح‌طلبان به صورت خاص برای ثبت نام در انتخابات مجلس دعوت نکرده است.

وی در خصوص طرح «سرا»، افزود: به نظر من طرح «سرا» موجب از بین رفتن دلسردی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی چهره‌های اصلاح‌طلب احساس می‌کنند که در تعیین چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی کنار گذاشته می‌شوند و فقط برخی افراد در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: طرح «سرا» این مشکل را از بین برده و موجب تقویت پایگاه اجتماعی جریان اصلاح‌طلبی می‌شود.

میرزایی در خصوص کاندیداتوری محمدرضا عارف در انتخابات مجلس گفت: بعید می‌دانم که او برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کند.

۶۰۶۶ نفر برای انتخابات مجلس داوطلب شده‌اند  فیلم | داماد روحانی در انتخابات ثبت نام کرد | از پدر زنم اجازه گرفتم

وی با بیان اینکه باید تعامل مجلس با نهادهای نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی افزایش یابد، افزود: تا زمانی که رابطه مجلس با نهادهای نظارتی و امنیتی تقویت نشود، نمی‌تواند به وظیفه اصلی خود که وظیفه نظارتی و مقابله با فساد است، عمل کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان ارتباطی با هیچ یک از نهادهای نظارتی ندارند و در جریان مسائل نیستند به همین دلیل نمی‌توانند نظارت درستی بر عملکرد مدیران و وزرا داشته باشند و عمدتاً مجلس در بعد نظارتی از طریق گزارشات ارباب رجوع و مردم ورود می‌کند.

میرزایی با انتقاد از روند قانونگذاری در مجلس، گفت: این نوع قانونگذاری مشکلی از مشکلات کشور حل نمی‌کند. مجلس باید قوانینی وضع کند که در زندگی روزمره شهروندان تاثیری ملموس داشته باشد.

کد خبر 468049 برچسب‌ها مجلس - انتخابات حزب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس انتخابات حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • صدر جدول طلایی شد
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس