Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:39:48 GMT

۵۵ نفر در کاشمر با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۴۹۲۲

۵۵ نفر در کاشمر با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند

محمد جواد یزدانی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این اتفاق شب گذشته در یک مراسم عروسی و در یکی از رستوران‌های بخش کوهسرخ رخ داد و علت آن عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری بود.

وی ادامه داد: با اعلام وقوع این حادثه امداد رسانی توسط اورژانس ۱۱۵ و همچنین پرسنل مرکز جامع سلامت شبانه مرکزی ریوش انجام شد و در این رابطه سه دستگاه آمبولانس به همراه اکسیژن مورد نیاز از کاشمر به بخش کوهسرخ اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: کوچک‌ترین فردی که در این حادثه دچار مسمومیت شد نوزادی هفت‌ ماهه و مسن ترین آنها فردی ۵۸ ساله بود که همگی تحت درمان اکسیژن تراپی قرار گرفتند.

یزدانی افزود: خوشبختانه این حادثه، تلفات جانی نداشت و با توجه به وضعیت حال تعدادی از این مراجعان، شش بیمار با آمبولانس جهت دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان‎های کاشمر اعزام شدند.

وی  از مردم خواست با توجه به فصل سرما و نیاز به وسایل گرمایشی حتما در نصب آنها نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.

بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر ۲۸ روستا با جمعیت ۲۵ هزار و ۱۴ نفر دارد. مرکز شهرستان ۱۹۵ هزار نفری کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها گازگرفتگی مسمومیت با منوکسیدکربن خراسان رضوی کاشمر آمبولانس مونوکسید کربن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گازگرفتگی مسمومیت با منوکسیدکربن خراسان رضوی کاشمر آمبولانس مونوکسید کربن گازگرفتگی مسمومیت با منوکسیدکربن خراسان رضوی کاشمر آمبولانس مونوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

خبرگزاری تسنیم نیز نوشته است که در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند. ۱۸ مصدوم نیز به بیمارستان‌های فاطمی اردبیل و شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • راهنمای ماشینکاری فولاد CK45: نکات کلیدی کار با فولاد CK45
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • در چه صورت با مصرف قهوه مسموم می‌شویم؟
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم
  • ۶ نهاوندی با مصرف قارچ سمّی مسموم شدند
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • ۹ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده آبی بیگلو