Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از ولع دو گرگ گرسنه در کنار لاشه یگ گاو مرده اختصاص یافت. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید دو گرگ گرسنه بر سر بقایای یک گاو مرده حاضر شده و آماده خوردن آن هستند.

به گفته عکاس، این تصویر در جزیره الزمیر(Ellesmere) در شمالی ترین نقطه خاکی کانادا گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سنگ‌های درخشان در عکس روز نشنال جئوگرافیک

پایگاه نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین وب‌سایت‌های منتشرکننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط‌‌ زیست است که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

در ادامه عکس منتخب امروز پایگاه نشنال جئوگرافیک را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشنال جئوگرافیک دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع آگاه در کاخ الیزه در گفت و گو با مدیر دفتر شبکه المیادین در ژنو تاکید کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آرام کردن جبهه شمالی و درگیری‌ها با نیروهای ورزیده حزب الله دست به دامن پاریس شده است.

این در حالی است که پیشتر منابع صهیونیست با اشاره به ضربه‌های کوبنده رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به اشغالگران در شمال فلسطین به فرسوده شدن ارتش این رژیم در برابر رزمندگان حزب الله اذعان کرده بودند.

شارون روفا عوفر عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: نیروهای رضوان حزب الله با ضربات مهلک خود، ما را فرسوده کرده‌اند.

وی افزود: ما شمال را از دست داده‌ایم و دهها هزار نفر بیش از نصف سال است که آواره شده‌اند.

شارون روفا اضافه کرد: زیان‌هایی که حزب الله به ما وارد کرده است شش برابر بیشتر از جنگ با لبنان (جنگ ۳۳ روزه) است.

گفتنی است که با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین جنبش حزب‌الله لبنان در جهت ضربه زدن به نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.

در همین ارتباط رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6084109

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید