Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی مجروحان و ۱۱ نفر فوتی‌های حادثه انفجار تالار عروسی سقز اعلام شد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، اسامی افرادی که در حادثه تالار عروسی شهر سقز زخمی و جان خود را از دست داده‌اند، به شرح ذیل است:

مونا حسن‌پور 3 ساله، آرشام‌ رسولی 4 ساله، ماهان بهرامی 5 ساله، سوژین قادرزاده 5 ساله، منیجه رحمانی 45 ساله، شریف رضایی 70 ساله، عایشه محمودی، هاجر پسندی (مهاباد)، سعادت علیزاده، خلیل رشیدزاده (سقز)، مولود محمدامینی (بوکان) و یک جسد نیز مجهول الهویه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام عزای عمومی در استان کردستانسوریه| وقوع 2 انفجار در شهر «راس العین»پروژه انفجار، آتش سوزی و کشته سازی در خوابگاه دانشجویی ناکام ماند

«منیژه احمدی 47 ساله، عثمان حسن‌پور، سمیه صالحی، ابراهیم فاطمی، پریزاد احمدی، رحیم کریمی، فریبا سعیدی، آمنه عارفی، عثمان بهرامی، شادی خدایی، عظیم عبادی، طاهر رشیدی، نسرین فاطمی و فرزانه مصطفایی» جزو نفرات مجروح شده حادثه انفجار کپسول در سقز هستند.

به گزارش تسنیم؛ پنج‌شنبه شب بر اثر انفجار در یک تالار عروسی در سقز, 11 کشته و 38 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مین در سردشت با دو زخمی

فرماندرشهرستان سردشت گفت: بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در منطقه بلفت دو جوان سردشتی در این حادثه زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

باباخان اسکندری افزود: محل مذکور قبلا توسط گروه‌های مین روبی پاکسازی شده است ولی هنوز هم آثار جنایت‌های رژیم بعث در این منطقه مرزی حادثه می‌آفریند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد بارش باران و رانش زمین در مناطق مرزی موجب جابجایی مین‌ها می‌شود، از این رو تردد در چنین مناطقی برای مرزنشینان به ویژه دامداران خطر انفجار مین‌های جابجا شده را در پی خواهد داشت و بهتر است از حضور در چنین مکان‌هایی دوری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • چرا پوتین به صحنه حمله تروریستی مسکو نرفت؟
  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • روسیه: آمریکایی‌ها خودشان را در حادثه تروریستی کروکوس لو دادند
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس