Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، ظریف در توئیترش نوشت:

برایان هوک به موقع به شریکان اروپایی ما در برجام گوشزد و به صراحت اذعان کرد که قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل آزمایش‌های موشکی (ایران) را ممنوع نکرده است.

(برایان هوک گفت:) "یکی از نقص های توافق هسته‌ای ایران این است که به ممنوعیت آزمایش‌های موشک‌های بالیستیک ایران پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

ظریف دیروز هم با انتقاد از اقدام اروپایی ها در ارسال نامه درباره برنامه موشکی ایران به شورای امنیت با یادآوری قطعنامه‌های آن شورا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «نامه اخیر سه کشور اروپایی به شورای امنیت درباره موضوع موشکی، دروغی از سر استیصال برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی حقارت‌بار آن‌ها در ایفای حداقل تعهداتشان مطابق برجام است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد:« اگر سه کشور اروپایی به دنبال اندکی اعتبار بین‌المللی هستند، باید به جای تن دادن به زورگویی ایالات متحده، حق حاکمیت خود را اعمال کنند.

310311

کد خبر 1328205

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا برایان هوک انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس وزارت کشور سینمای ایران سهمیه بندی بنزین انتخابات مجلس دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل

عصر ایران - نماینده اسرائیل در سازمان ملل ، در جلسه شورای امنیت که برای بررسی حمله تلافی جویانه ایران تشکیل شده بود، تصویری از عبور موشک های ایرانی از فراز بیت المقدس را بر روی تبلت اش نشان داد و گفت که ایران جان مسلمان ها و اماکن مذهبی شان را به خطر انداخته است!


از آنجا که این ادعای، حرف پوچی بیش نبود، به او و کسانی که این فکرهای خلاقانه(!) را دیکته می کنند، پیشنهاد می کنیم این بار که تبلت شان را جلوی دوربین ها گرفتند، کمی هم از تصاویر کارهایی که انجام داده و جنایاتی که مرتکب شده اند نشان دهند؛ این چند تصویر، پیشنهاد عصر ایران است به نماینده اسرائیل:

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت موشک های ایران در آسمان قدس ؛ عکس تاریخی 

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس
  • نامه اسرائیل به ۳۲ کشور جهان برای تحریم موشکی ایران!
  • کیش و مات سیاسی پس از شوک موشکی
  • پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت
  • «وعده صادق» ضربه شصت ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطع نامه علیه ما تصویب کند
  • نشست شورای امنیت درباره حملات موشکی به رژیم صهیونیستی