Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار و رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز جزئیاتی تازه از حادثه انفجار تالار عروسی این شهر را اعلام کردند. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، چیا صالحی بابامیری جزئیات تازه از حادثه سقز را اعلام کرد و اظهار داشت: متأسفانه پنج‌شنبه شب علی‌رفم حضور نیروهای امدادی و اکیپ‌های آتش‌نشانی؛ «ازدحام شدید جمعیت و حضور ماشین‌های مختلف« روند امداد رسانی را با مشکل مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سقز افزود: انفجار کپسول گاز مایع باعث ترس افراد شده و تمام حاضران در تالار نیز به سمت درب خروجی هجوم آورده و 11 نفر زیر دست و پا فوت کرده که چند نفر از آنان کودک بودند.

وی از تمام نیروهای امدادی، آتش‌نشانی، پلیس و بسیج کردکی که برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان تلاش کردند، قدردانی کرد.

محمد دولتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز نیز جزئیات این حادثه را تشریح کرد و اظهار داشت: ساعت 21:55 از طریق سامانه 124 گزارش آتش‌سوزی کپسول گاز در تالار «مانگه‌شه‌و» سقز اعلام و نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله در محل حاضر و آتش‌سوزی را مهار کردند.

اسامی مجروحان و فوتی‌های حادثه انفجار تالار عروسی سقز اعلام شداعلام عزای عمومی در استان کردستانعروسی به عزا تبدیل شد/ 11 کشته و 42 مجروح

وی افزود: تالار «مانگه‌شه‌و» دو طبقه بوده که میهمانان در طبقه بالایی در حال صرف شام بوده و به‌دلیل اینکه این محدوده گاز شهری نداشته، در طبقه پایین تالار از کپسول گاز مایع استفاده و کپسول را در داخل آب گذاشته تا مایع داخلی جوشش پیدا کرده و شعله سبب پارگی شلینگ و نشت گاز شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: هیچ فردی بر اثر آتش‌سوزی فوت نکرده به‌ طوری‌که پس از انفجار، به علت ازدحام مردم در بیرون رفتن از تالار مراسم، نفرات زیر دست و پا فوت و زخمی شدند.

به گزارش تسنیم؛ پنجشنبه‌شب در تالار عروسی «مانگه‌شه‌و» در جاده ملقرنی سقز در اثر نشت گاز از شلنگ متصل به بخاری، 11 نفر جان خود را از دست داند؛ پس از حادثه بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام و به کمک نیروهای سپاه و نیروی انتظامی زخمی‌ها به بیمارستان امام خمینی (ره) سقز منتقل شدند.

انتهای پیام/481/

R7848/P1494/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد