Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:00:19 GMT

ثبت‌نام کاندیداهای زنجان حاشیه نداشت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۲۱۱

ثبت‌نام کاندیداهای زنجان حاشیه نداشت

ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان زنجان گفت: تاکنون ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه شهرستان زنجان حاشیه نداشت.

رضا عسگری شامگاه دیروز در نشست خبری اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون ۳۱ انتخابات، امروز هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان زنجان با حضور معتمدین تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه برگزاری انتخابات بر دوش نهادهای مردمی است، ادامه داد: هیئت اجرایی جنبه اداری دارد و ۸ نفر از اعضای معتمد شهر نیز عضو هیئت اجرایی هستند و برای انتخاب ۸ نفر بر اساس روال، اعضای اداری، ۳۰ نفر را به هیئت نظارت معرفی می‌کنند که از بین آنان ۸ نفر بر اساس رای خودشان انتخاب می‌شود.

وی افزود: معتمدینی که انتخاب شده‌اند، تجربه حضور در هیئت اجرایی انتخابات را دارند و سعی کرده‌ایم افراد سیاسی و جناحی در این شورا حضور نداشته باشند. از روز شنبه که پاسخ استعلامات اعلام خواهد شد، جلسات بررسی صلاحیت‌ها برگزار می‌شود.

عسگری با اشاره به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، تصریح کرد: تا پایان روز پنجم ثبت‌نام، ۶۷ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند که احتمالا فردا نیز هیئت اجرایی روز پرکاری داشته باشند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ثبت‌نام‌کنندگان، اظهار کرد: جوان‌ترین ثبت‌نام‌کننده ۳۰ ساله و مسن‌ترین فرد ۶۸ ساله است و در مجموع میانگین سنی داوطلبان ۵۵ سال است که ۳۷ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان دارای شغل اداری، ۱۹ نفر آزاد، ۹ نفر از میان فرهنگیان، ۵ نفر از اساتید دانشگاهی، ۵ نفر بازنشسته و یک نفر از قضات و یک پزشک نیز در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح تا ۱۸ عصر روز ۱۶ آذرماه فعال است و علاوه‌ بر ستاد انتخابات این شهرستان، داوطلبان می‌توانند از ستاد وزارت کشور، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های برگزاری صد درصدی انتخابات در زنجان وجود دارد که بر اساس آنچه که اعلام شد، میزان الکترونیکی بودن برگزاری انتخابات مشخص می‌شود ولی در کل مواردی از قبیل احراز هویت و این قبیل مسائل به صورت الکترونیکی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات زنجان ستاد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • باراش باران در شرق استان کرمان هیچ خسارتی نداشت 
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم