Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه بارشی قدرت‌مندی به استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن مسیل‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فرج‌الله شکوهی‌پور، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر، بیان کرد: سامانه بارشی نسبتا قدرت‌مندی از اوایل هفته آینده وارد استان می‌شود که در این مدت با توجه به تقویت سامانه بارشی شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق‌های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی و وقوع سیلاب در برخی نقاط، همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، ریزش کوه در محور‌های مواصلاتی استان، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها و در نتیجه اختلال در تردد‌های شهری و جاده‌ای هشدار داده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: نسبت به وقوع طوفان تندری همراه با رعدوبرق شدید و ریزش تگرگ هشدار داده می‌شود.

شکوهی‌پور ادامه داد: وزش تندباد‌های لحظه‌ای با سرعتی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و در پی آن افزایش ارتفاع موج دریا به بیش از دو متر دور از انتظار نیست.

او تاکید کرد: از تردد‌های دریایی به‌ ویژه تردد شناور‌های کوچک، تفریحی و مسافری و از صعود به ارتفاعات و اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مناطق پر خطر (که خطر جاری شدن سیلاب و برخورد صاعقه وجود دارد) پرهیز شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های مواصلاتی استان اجتناب شود.

شکوهی‌پور  افزود: اقدامات لازم برای حفاظت از محصولات کشاورزی و دامداری اندیشیده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر جاده رعد و برق وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر

به گزارش خبرنگار مهر، فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های چند ساعت گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شده است.

در شهر زرند نیز بارش شدید باران که از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه شروع شده و باعث آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها شده است.

در حال حاضر برق شهر زرند به دلیل بارش شدید باران قطع شده و تردد خودروها به دلیل آب گرفتگی معابر به سختی صورت می‌گیرد.

جلوگیری از ورود آب رودخانه‌های فصلی به شهر زرند ضروری است این در حالیست که مطابق با فیلمهایی که در شبکه اجتماعی منتشر می‌شود آب یکی از رودخانه‌های فصلی در حال ورود به شهر زرند است.

کد خبر 6086414

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • استقرار سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر