Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته دهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم نفت آبادان روز گذشته در دیدار خانگی برابر ذوب‌آهن اصفهان، با نتیجه ۵۷ به ۶۶ متحمل شکست شد.

نفت آبادان در حالی نتیجه این دیدار را واگذار کرد که پیش از آن، تمام دیدارهای خود را با برد به پایان رسانده بود و به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ و البته با یک بازی کمتر، در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان تأکید دارد که وقتی بازیکنان با غرور و دست به جیب بازی کنند، چنین تبعاتی را برای آنها خواهد داشت و باعث می‌شود نتوانند نتیجه اندک تلاششان را برای پیروزی ببینند.

این مربی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازیکنان نفت آبادان در رقابت با ذوب‌آهن، پر اشتباه ظاهر شده‌اند، خاطرنشان کرد: شاگردانم اصلاً رقابت خوبی نداشتند، آنها بدون تمرکز بازی کردند، بدون توجه به اینکه ما در داخل لیگ قرار داریم که نمی‌توانیم هیچ تیمی را دستکم بگیریم.

سامری با اشاره به وضعیت ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: تیمی که در کنار بازیکنان داخلی، دو بازیکن خوب خارجی هم در اختیار دارد را نباید دستکم می‌گرفتیم. اما بازیکنان نفت در رقابت با این تیم، مثل همیشه نبودند؛ به دلیل آنکه به لحاظ فنی و حتی روحی، تمرکز کافی را روی توپ و میدان نداشتند. شاید هم دلیل این موضوع، منِ سرمربی بودم که نتوانستم بازیکنان را نسبت به بازی و حساسیتی که باید در نظر بگیرند، آگاه کنم.

«شما به ترکیب خوب ذوب‌آهن اشاره کردید اما همین ترکیب به لحاظ تعداد برد و باخت و جایگاه، فاصله زیادی با بازیکنان شما دارد»، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در واکنش به این موضوع گفت: حرف شما را قبول دارم اما در هر صورت بازیکنان ما با غرور بازی کردند و حریف را دستکم گرفتند. وقتی دست به جیب باشیم، این تبعات را دارد و باعث می‌شود نتوانیم از اندک تلاش برای پیروزی به نتیجه برسیم.

وی با تأکید بر اینکه شکست مقابل ذوب‌آهن، درس بزرگ و به موقعی برای این تیم بود، تصریح کرد: اگر قرار بود برنده بازی باشیم، باید تمام تلاشمان را می‌کردیم.

سامری همچنین با یادآوری اینکه شکست در هفته دهم لیگ برتر، نخستین شکست نفت به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: به هر حال روند شکست‌ها برای تیم بدون باخت نفت هم باید از یک جایی شروع می‌شد. این‌طور نبود که روال به همین صورت پیش برود چرا که در لیگ امسال، رقابت تمام تیم‌ها به هم نزدیک است. ما هم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم در پایان مرحله مقدماتی، جایگاهی کسب کنیم که برای پلی‌آف، کمک‌حال ما باشد. حالا هم از هدفمان خارج نیستیم و شرایط کلی تیم برایمان رضایت‌بخش است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با یادآوری اینکه این تیم در هفته دهم لیگ برتر با پتروشیمی دیدار خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که شاگردانش بتوانند از آن دیدار نتیجه لازم را بگیرند.

کد خبر 4790001 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان فدراسیون بسکتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ولیچر از چهار روز دیگر در تهران برگزار می شود.

حکیم منصوری و سعید حیدری از مازندران جزو نفرات دعوت شده به ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال برای اعزام به مسابقات کسب شانس مجدد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

این اردو با شرکت ۸ بازیکن زیر نظر محمدرضا دستیار و بهروز سلطانی سرمربی و مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برپا خواهد شد.

ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با سرپرستی احمد شکری یازدهم تا هفدهم فروردین در اردوگاه تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر