Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:11:13 GMT

انتظار حمایت در حد المپیک را دارم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۳۳۶

انتظار حمایت در حد المپیک را دارم

نجمه خدمتی گفت: اگر انتظار حمایت از ما ورزشکاران دارید و مدال میخواهید انتظار دارم در حد المپیک از من و اعضای تیم تیراندازی حمایت کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ ایران در اولین جشنواره و گلریزان فرهنگی ورزشی شگوه پیوند گفت:  اگر انتظار حمایت از ما ورزشکاران دارید و مدال میخواهید انتظار دارم در حد المپیک از من و اعضای تیم تیراندازی حمایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 9 ساله عضو تیم ملی هستیم و در استانمان هیچ سالن تیراندازی نداریم و مسئولین هزینه می کنند تا در مرکز کشور فعالیت کنم افزود: ما چندین سال است که در تامین فشنگ تحریم هستیم امیدوارم برای 200 روز دیگر برای ایران افتخار آفرینی کنم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران تیراندازی تیم ملی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای آذربایجان غربی ابعاد حمله موشکی سپاه به مراکز حساس رژیم صهیونیسی و پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را تشریح کرد و گفت: ایران در عملیات وعده صادق تنها از فناوری دهه هشتادی موشکی و پهبادی خود استفاده کرده است.

سردار سرتیپ‌ پاسدار مجید ارجمندفر در این برنامه با اشاره به اینکه در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی بیست سال پیش یعنی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است ادامه داد: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده‌تر و سریعتری خواهیم داد. 

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق تنها پایگاه‌های نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند. 

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) همچنین مهمترین پیامد‌های داخلی و خارجی پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را نیز برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه
  • بازار پنج هزار میلیارد دلاری در انتظار حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی