Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تروریستی داعش در لیبی فیلمی از سر بریدن تعدادی از اسرای نزد این گروه و اعدام جمعی آن‌ها را منتشر کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گروه تروریستی داعش روز پنجشنبه (دیروز) فیلمی را از سر بریدن تعدادی از اسرای نزد این گروه که اغلب از کارکنان دولتی بودند و نیز اعدام جمعی به ضرب گلوله تعدادی دیگر در منطقه الفقهاء واقع در جنوب لیبی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این فیلم ۳۰ دقیقه‌ای اقدامات خشونت‌بار عناصر داعش با شهروندانی که در جریان عملیات تروریستی داعش در شهر الفقهاء به اسارت درآمده‌اند، نشان داده می‌شود و در یک قطعه از فیلم اعدام جمعی تعدادی از اسرا با تیراندازی به ناحیه سر آن‌ها در یک منطقه صحرایی و در بخش دیگری نیز بریدن سر‌های تعدادی از شهروندان دیده می‌شود.





طبق گزارش شبکه سعودی «العربیه»، در این فیلم همچنین بخش‌هایی از حمله داعشی‌ها که برخی از آن‌ها لباس نظامی و برخی دیگر لباس سیاه بر تن دارند، به شهر الفقهاء و نیز آتش زدن مقر‌های دولتی و امنیتی از جمله شهربانی الفقهاء، یورش به خانه‌های شهروندان و بازداشت تعدادی از افراد به ویژه شهردار الفقهاء مشاهده می‌شود.





این فیلم نشان می‌هد که داعش از امکانات زیاد لجستیکی و انواع مختلف سلاح و مسلسل برخوردار است.

شهرک الفقهاء واقع در منطقه الجفره تحت سیطره ارتش لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر قرار دارد و تاکنون چندین بار هدف حمله داعشی‌ها قرار گرفته است و آخرین مورد این حمله آوریل گذشته بود که عناصر داعش با حمله به این شهرک و یورش به خانه‌های شهروندان، تعدادی از افراد را کشته یا ربودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داعش در لیبی عناصر داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی

اولین نشست مشورتی رهبران کشورهای تونس، الجزایر و لیبی دوشنبه هفته جاری در پایتخت تونس برگزار می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری تونس «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر و «محمد منفی» رئیس شورای ریاستی لیبی به دعوت «قیس سعید» رئیس جمهور تونس دوشنبه هفته جاری وارد پایتخت این کشور می شوند تا در اولین نشست مشورتی میان خود شرکت کنند.

این بیانیه جزئیات بیشتری درباره نشست مشورتی رهبران تونس، الجزایر و لیبی فاش نکرد.

به نوشته روزنامه الرای الیوم، رهبران تونس، الجزایر و لیبی در حاشیه هفتمین نشست کشورهای صادر کننده گاز که در اسفندماه 1402 در پایتخت الجزایر برگزار شد، مقرر داشتند نشست سه جانبه کشورهای مغرب عربی هر سه ماه یکبار برگزار شود و اولین نشست بعد از ماه مبارک رمضان در پایتخت تونس باشد.

رئیسی در الجزایر: ایران آمادگی تبدیل شدن به هاب انرژی را دارد/سکوت کنندگان امروز فلسطین فردا سیلی سختی خواهند خورد

الجزایر، تونس و لیبی به علاوه مغرب و موریتانی اعضای اتحادیه مغرب عربی به شمار می‌روند که در سال 1989 تاسیس شد و هدف آن گشودن مرزها برای حمل و نقل، تبادل آزاد کالا و هماهنگی امنیتی و دستیابی به سیاست های مشترک در زمینه های مختلف بود اما در سایه اختلاف برخی دولت‌ها اتحادیه مغرب عربی با موانعی روبرو شد و نتوانست به اهداف خود دست یابد.

اتحادیه مغرب عربی از زمان تاسیس تاکنون فقط یک نشست در سطح سران برگزار کرد و آنهم در سال 1994 در تونس بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • کارت شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از دوشنبه منتشر می‌شود
  • پاسخگویی شهردار منطقه یک به شهروندان