Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۲۶ قرار داشت و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود. همچنین این شاخص در حال حاضر بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و هوا سالم است.

البته با افزایش تردد خودروها تا عصر امروز به حجم غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود و هوای تهران در برخی از مناطق آلوده خواهد شد.

پایتخت از ابتدای سال، ۲۵ روز هوای پاک، ۱۸۶ روز هوای سالم، ۴۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۱۴ روز هوای پاک، ۲۹ روز هوای سالم و ۳۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

بیشترین دما برای روز جاری ۱۸ درجه و کمترین دما نیز ۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

۲۳۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1328214

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس وزارت کشور انتخابات مجلس سینمای ایران دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت آلوده شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۹ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۱۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6078430

دیگر خبرها

  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • آلودگی هوا به تهران بازگشت
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • هوای تهران آلوده شد
  • هوای پایتخت آلوده شد