Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نفت، اعضای اوپک دیشب در نشستی سخت و طولانی با هم توافق کردند، اما جزئیات آن رسانه‌ای نشد و وزیران نفت و انرژی این سازمان درباره اعلام جزئیات این نشست امتناع کردند.

عبدالعزیز بن‌سلمان، وزیر انرژی عربستان، خالد الفاضل، وزیر نفت کویت و برخی دیگر از وزیران این سازمان هنگام خروج از این نشست در جمله‌ای مشترک اعلام کردند اوپک در حال حاضر نمی‌تواند درخصوص یک توافق تا زمانی که فردا نشست اوپک و غیراوپک برگزار می‌شود، حرفی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از وزیران عضو اوپک نیز هنگام خروج از این نشست اعلام کرد اجرای توافق اوپک منوط به همراهی اعضای غیراوپک است و هنوز توافقی امضا نشده است، به هر حال برای نتیجه نهایی نشست ۱۷۷ اوپک که هفت ساعت به درازا کشید باید ساعاتی دیگر هم صبر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی اوپک رسانه کویت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

کد خبر 846777 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق عراق

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران