Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر برنامه های اداره ورزش و جوانان این شهرستان تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، برنامه های این اداره را در طول هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر تشریح کرد.

قدیر آرمیان با اشاره به اینکه برنامه های اداره ورزش و جوانان با اولویت کاهش آسیب های اجتماعی و در راستای ایجاد نشاط و امید در اقشار مختلف مردم برنامه ریزی شده است، گفت: همایش های پیاده روی و ورزش های صبحگاهی یکی از مهمترین برنامه های هفته فرهنگی اسلامشهر است که بصورت منظم در بوستان ها و اماکن عمومی شهرستان توسط هیئت ورزشی های همگانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: همچنین، برای گرامیداشت هفته فرهنگی اسلامشهر، کلیه اماکن ورزشی شهرستان در طول این هفته به نحو شایسته ای فضاسازی خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با اشاره به برگزاری مسابقات گوناگون در طول هفته فرهنگی اسلامشهر، گفت: در طول این هفته، مسابقات بسیاری توسط هیئت های مختلف ورزشی از جمله تنیس روی میز، شطرنج، همگانی و... برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه براین، برگزاری مسابقات بومی محلی و برنامه های شمیم خانواده توسط هیئت روستایی این اداره برنامه ریزی شده است که در روستاهای بهرام آباد، ده عباس، نظام آباد، علی آباد قاجار و روستاهای بخش احمدآبادمستوفی اجرا خواهند شد.

آرمیان ادامه داد: همچنین، برنامه ریزی شده تا مسابقات فوتسال چند جانبه بین ادارات شهرستان اسلامشهر در طول این هفته برگزار شود.

وی افزود: در بخش دیگری از برنامه های این اداره در هفته فرهنگی اسلامشهر، همایش سوارکاری توسط هیئت سوارکاری شهرستان و جشنواره فرهنگی ورزشی رزمی در رشته های مختلف رزمی از جمله جودو، کونگفو و ووشو برنامه ریزی شده است و با یاری خدا به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان، طرح سنجش ساختار قامتی بانوان روستای ده عباس نیز توسط هیئت روستایی این اداره اجرا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اسلامشهر خانواده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند

روح الله مقدم روز یکشنبه در نشست خبری برگزاری هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان و تجلیل از دختران برتر استان قم گفت: این افراد برگزیده در حوزه‌هایی از جمله حوزه قرآنی، رسانه ای، فرهنگی، عفاف و حجاب، فضای مجازی، جهاد تبیین، هنری، ورزشی، دانشجویی و بسیج فعال هستند.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم  با بیان این که جشنواره شمیم ریحان در استان قم از سال ۹۶ برگزار شده‌است گفت: در برگزاری این جشنوراه از حمایت اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هم چنین همراهی دستگاه‌های اجرایی استان برخوردار هستیم و امسال در دولت سیزدهم بهترین حمایت و پشتیبانی را شاهدیم.

مقدم با بیان این که ۲۳۰ هزار نفر جمعیت بانوان جوان قم است گفت: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از این طیف از جامعه صرفا با حمایت از طریق سمن‌ها می‌تواند اقدام کند که اکنون از ۵۷ سمن فعال استان تنها دبیری چهار سمن بر عهده بانوان است.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که جشنواره شمیم ریحان در روز میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود فرآیند داوری جشنواره را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: امسال ۱۴ دستگاه متولی تعیین شد که با توجه به اشراف کاملی که دارند اسامی ۱۸ دختر نمونه را به دبیرخانه جشنواره اعلام می‌نمایند، ضمن این که کل مخاطب جشنواره امسال، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر است که ۴۸۰ نفر آنان سال گذشته ثبت نام خود را انجام داده‌بودند.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم  با اشاره به این که در ۶ دوره گذشته، ۱۰۷ نفر از دختران قمی در قالب جشنواره شمیم ریحان تجلیل شدند گفت: ششم اردیبهشت زمان پایان ثبت نام جشنواره است و دستگاه‌های همکار تا ۱۰ اردیبهشت اسامی برگزیدگان را به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهند کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به بیان این که الگو سازی دختر موفق از سیره اهل‌بیت (ع) از اهداف برگزاری جشنواره شمیم ریحان است گفت: در سال آینده سعی بر آن داریم که جشنواره را به صورت منطقه‌ای با حضور پنج تا ۶ استان با مدیریت قم برگزار کنیم که شبکه‌های ارتباطی بین دختران قم با دختران استان‌های دیگر شکل گیرد.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم  زمان برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ اردیبهشت ماه امسال عنوان کرد و افزود: دارا بودن سن ۱۶ تا ۲۹ سال، سکونت در استان قم و پرچمدار بودن حجاب فاطمی از شرایط شرکت در جشنواره است.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم نیز در این نشست خبری عنوان کرد:در قالب جشنواره شمیم ریحان دختران الگو ساز استان معرفی می‌شوند و محوریت کار الگو محوری است.

مریم عرب نژاد افزود: یکی از دغدغه‌ها در مورد بانوان استان این است که دختران، الگو‌های غربی، سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها را الگو قرار داده و در فرهنگ، پوشش و آداب از آنها تقلید می‌کنند از این رو با برگزاری جشنواره شمیم ریحان در صدد آن هستیم که دخترانی با شاخصه‌های عمومی و اختصاصی در حیطه‌های مختلف به عنوان الگو به کل دختران استان معرفی شوند.

او ادامه داد: برای منتخبان شمیم ریحان باید بستری فراهم شود که در سطح مدارس، محیط‌های فرهنگی و جامعه حضور پیدا کنند و الگوی زندگی خود را معرفی نمایند تا انرژی و امید به زندگی در بین جوانان بیشتر شود.

عرب نژاد یادآور شد: امسال دختران روستایی و عشایر برای اولین بار در بین منتخبان قرار گرفتند، چون مناطقی روستایی و عشایری در استان داریم که دخترانی با استعداد و ظرفیت با کمترین امکانات امتیازاتی در حوزه ورزش، کسب و کار و فعالیت‌های قرآنی و آموزشی، اقتصاد و معیشت خانواده‌ها دارند.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به تشکیل شورای مشورتی دختران جوان در استانداری قم گفت: این شورا با سرپرستی اداره‌کل بانوان و خانواده استانداری تشکیل خواهد شد و بزودی گفتمان دخترانه با حضور طیفی از دختران در دهه کرامت با استاندار قم را خواهیم داشت تا انگیزه مضاعفی در بین آنان ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس