Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله علم الهدی گفت: در مورد زندگی زوج‌های جوان که به مشکل برمی‌خورند، این است که در تنظیم زندگانی و الگوی مصرف برای آن‌ها زندگی پیشرفته پدر و مادر معیار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی گفت: تقوا در مصرف و هزینه سازی زندگی با دو مرز افراط‌وتفریط معرفی‌شده است و در برنامه‌ریزی مصرف باید به رده‌های پایین‌تر از خود نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مورد زندگی زوج‌های جوان که به مشکل برمی‌خورند، این است که در تنظیم زندگانی و الگوی مصرف برای آن‌ها زندگی پیشرفته پدر و مادر معیار است.

امام‌جمعه مشهد تأکید کرد: دختری که در زندگی مرفه بوده است، الآن که قصد شروع زندگی جدید دارد خودش را با زندگی مجردی و همراه با پدر و مادر مقایسه می‌کند و این زندگی نمی‌تواند الگویی برای یک زندگی تازه باشد، تامین شئون مادی و هزینه زندگی مشکل اصلی زندگی های تازه است.

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی الگوی مصرف علم الهدی مشهد امام جمعه مشهد خطبه های نماز جمعه مشهد حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید