Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه در سفر استانی خود به اصفهان، از مجموعه هسته‌ای UCF بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیس قوه قضاییه در سفر استانی خود به اصفهان، از مجموعه هسته‌ای UCF بازدید کرد.

در این بازدید که علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز حضور داشت، رئیس قوه قضاییه از از خطوط فرآیندی و تولیدی سایت UCF بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس قوه قضاییه در این بازدید با اشاره به کاربرد فراوان دانش هسته‌ای در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، پزشکی و .. تاکید کرد: گام‌های بزرگی تا امروز در این صنعت بدست دانشمندان کشور برداشته شده است و ان‌شالله این دانش همواره ارتقاء خواهد یافت و به قله مد نظر خواهد رسید.

وی بازدید از صنعت پیشرو و بومی‌شده هسته‌ای در استان صنعتی اصفهان را فرصتی مغتنم برشمرد و برای فعالان و دانشمندان این حوزه آروزی موفقیت کرد.
رئیس قوه قضاییه در پایان از تلاش‌های دانشمندان و کارکنان سازمان انرژی هسته‌ای تقدیر کرد یاد شهدای هسته‌ای را گرامی داشت؛ بنابراین گزارش، کارخانه فرآوری اورانیوم اصفهان موسوم به UCF ((Uranium Conversion Facility) یکی از تأسیسات محوری تولید سوخت است که فرایند تبدیل کیک زرد به هگزافلوراید اورانیوم (UF۶) در آنجا صورت می‌گیرد. UF۶ با انتقال به تأسیسات هسته‌ای نطنز با عمل سانتریفیوژ، غنی می‌شود.            

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری

جام جم آنلاین اصفهان؛ پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به سودجویی در پوشش وام فرزندآوری اظهارکرد: بارها گفته شده که افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سواستفاده از کاربران اقدام می‌کنند، یکی از این موارد سواستفاده از تسهیلات و وام‌های بانکی است. در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند. این مقام انتظامی بیان داشت: مجرمین سایبری با ترفندهای مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزند‌آوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت از حساب بانکی آن‌ها می‌نمایند. رئیس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد:‌ هموطنان توجه داشته باشند که تنها سایت ve.cbi.ir به عنوان سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند بوده و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند. سرهنگ مرتضوی به شهروندان خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.irخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!