Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در شورای اداری لرستان و مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تحولی که در استان رخ بدهد به گونه ای مرتبط با شورای اداری است، اظهار داشت: در رشد و پیشرفت امت اسلامی از جوانب مختلف به گونه ای اقشار مختلف نقش دارند، مشکلاتی هست که ممکن است از درون باشد و مشکلاتی هم از بیرون است، با فضل خدا و با مشورت و خرد جمعی این مشکلات را شناسایی و برای هر یک راه هایی را خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیداری که برای حقیر توفیق حاصل شد خدمت ایشان رسیدم و در حکم انتصاب مطالباتی داشتند که باید بنشینیم با همفکری آن ها را استخراج و راه های عملی و اجرایی آن را پیدا کنیم، تصریح کرد: این یک تکلیف شرعی و قانونی بر عهده همه است که مطالبات رهبری را عملی کنیم.

در کنار همه اقشار به ویژه جوانان قرار می گیرم

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه اکنون که با حکم رهبر معظم انقلاب به نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد منصوب شده و به سرزمینم که خواستگاه علما و دانشمندان است وارد می شوم لازم می دانم از حسن اعتماد معظم له تقدیر کنم، افزود: در کنار همه اقشار به ویژه جوانان قرار می گیرم تا نماز جمعه که قرارگاه ایمان و بصیرت و اخلاق است را با شکوه و عظمت بیشتری برگزار کنیم، آنگاه آینده بهتری را برای لرستان که مهد دلیران است رقم بزنیم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه همه باهم یک دل و یک زبان به دور از گروه بازی ها و جناح بازی های متداول، زیر پرچم نماز جمعه که قرارگاه ایمان و اخلاق و بصیرت است حرکت می کنیم و به سوی رشد و توسعه اخلاقی و فرهنگی و اقتصادی می رویم، گفت: در هفته ها و ماه های آتی خدمت اقشار مختلف حضور پیدا خواهیم کرد و همانطور که رهبری فرمودند از ظرفیت های استان به ویژه از ظرفیت های حوزوی و دانشگاهی برای پشبرد استان استفاده خواهیم کرد.

46

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام جمعه بازی مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه ولی فقیه زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش بازدید و ارتش را در کنار سپاه ‌و نیروی انتظامی، دژ مستحکم ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان، فرماندار آران و بیدگل و شهردار و دیگر مسئولان امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از گروه موشکی ۸۴۰ شهید کبریایی بازدید کردند و ضمن تبریک این روز بزرگ از آن‌ها قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام سید سعید حسینی در این دیدار اظهار کرد: مجاهدت‌های ارتش در طول دفاع مقدس و در بحران‌های مختلف کشور بر هیچکس پوشیده نیست و این غیور مردان از جان خود همواره گذشتند تا ایران و ایرانی سرفراز باشد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز ارتش استقلال را به این دلاوران ارمغان داد و پس از پیروزی انقلاب، ۲۶ فروردین پیامی مبنی بر اینکه روز ۲۹ فروردین روز ارتش نامگذاری شود، صادر کردند و خواستند تا ارتش در این روز با رژه خود اقتدار و شکوه خود را برای ملت به نمایش بگذارد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به اینکه ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی همچون دژ مستحکم، ملت و کشور را حفظ می‌کند، گفت: ارتش در آخرین عملکرد خود دنیا را به شگفتی واداشت و دژ پوشالی صهیونیست را در هم شکست.

در ادامه حیدر معظمی گودرزی اظهار کرد: ارتش با تقدیم ۴۰ هزار شهید گرانقدر همواره پا در رکاب مقام معظم رهبری بوده است و امید است خداوند به ما توفیق دهد تا پرچم کشورمان را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

فرمانده پادگان و گروه موشکی ۸۴۰ کبریایی افزود: جمهوری اسلامی بخشی از توان خود را به کار گرفت و موفق شد تا دشمنانی که همه توان خود را برعلیه ما به کار گرفتند شکست دهد.

کد خبر 745535

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش